NicklasCD 309 Skrevet 9. December, 2017 Overvejer Sonja Petite - men inden da, vil jeg gerne høre andres erfaring: Hvor hører hun til bydel/gade eller i "nærheden" af noget bekendt? Er stedet diskret? For mig meget vigtigt. Er hun GFE eller kigger hun på 'klokken'? Øko blow - er det i orden? Jeg ved det godt. Der ligger lidt blandede anmeldelser, men også korte. Takker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PedroJooze 2 Skrevet 9. December, 2017 Jeg var der i går, og jeg kan fortælle følgende: Hun holder til på indre Nørrebro i en ok stille og rolig baggård, men selve indgangen til gården ligger på en meget travl og befærdet gade, hvor man lige skal stå og blomstre lidt. Angående selve besøget, så har jeg intet at klage over. Da det var første gang hos hende, tog jeg kun 30min, og i de første 20min lavede vi ikke andet end at joke, grine og knalde og de sidste 10 gik bare på at hygge og sludre lidt.. Hun er skide skæg og vildt sød, og jeg kommer nok også igen. Øko kan jeg ikke udtale mig om. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicklasCD 309 Skrevet 9. December, 2017 @PedroJooze. Tak, frygtede det var i min egen bydel. Hvilket bogstav starter gaden med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poul-Peter 79 Skrevet 10. December, 2017 Sonja er meget sød og dejlig - vild lækker krop, bryster og balder. Service i topklasse, men ingen øko, hvilket passer mig fint. Pas godt på hende. \Poul-Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicklasCD 309 Skrevet 10. December, 2017 Tak til både @Poul-Peter og @PedroJooze. Hun er sgu lækker, så må jeg gå på kompromis med diskret sted og øko blow. Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 10. December, 2017 NicklasCD skrev, for 19 timer siden: Overvejer Sonja Petite - men inden da, vil jeg gerne høre andres erfaring: Hvor hører hun til bydel/gade eller i "nærheden" af noget bekendt? Er stedet diskret? For mig meget vigtigt. Er hun GFE eller kigger hun på 'klokken'? Øko blow - er det i orden? Jeg ved det godt. Der ligger lidt blandede anmeldelser, men også korte. Takker. Søde Sonja som cof/cif får fuld 10 stjerner , gfe 9,5 , sf 9 , udseende 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicklasCD 309 Skrevet 10. December, 2017 @cumonface - så sf er en mulighed her hos Sonja? @Poul-Peter - alle GP'ere behandles med respekt, altid! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cumonface 1812 Skrevet 11. December, 2017 Ja. Jeg fik superfransk hos Sonja. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Eron Skrevet 12. December, 2017 Hvad med hendes kys? Tunge og nok af det? Det er klassikker at sprøge om for mig, ved det - men hun kunne fint være to do Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 129 Skrevet 20. December, 2017 Klippet fra hendes profil vedr. superfransk: "Christmas Happy Hour (blowjob without, sex just with condom, come on my body, eroticmassage, kisses," Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg