Hop til indhold
Kenji

Nogen der har prøvet amagertøs udendørs

Recommended Posts

Hun er anmeldt tidligere herinde. Var tæt på at få lavet en aftale, men det gik i vasken pga. andre omstændigheder. Nu er det blevet et krav at sende foto af sit ansigt, hvilket betyder at jeg - og sikkert også flere andre - af den grund ikke booker hende. Nåh ja, vejret er vist også blevet for koldt til at pule hende stående på Amager Fælled, mens hendes kæreste ser på :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er enig med @Blow lover! Jeg har før været i kontakt med hende/dem, men måtte aflyse, da man netop skal sende billede med ansigt. Det er ikke lige mig.

Det må efterhånden være en sandhed med modifikationer at kalde sig selv for "nybegynder", men alt er vel relativt.
Jeg også kan se at udbuddet er blevet ændret, for at tilgodese alle efterspørgelserne. Nu kan man også være indenfor, og man kan betale ekstra for at kæresten ikke kigger på. Det kan netop være der er lavvande i kassen, nu hvor alle skal sende billeder først.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...