Hop til indhold
Pappa-Oscar

Emma i Hampen... Hot...Hot... GFE

Recommended Posts

Hallo medlemmer.

Fik endelig mulighed for at møde den meget roste EMMA i Hampen.  http://massage.side6.dk/hampenpigerne

Må sige at alle de tidligere anmeldelser, fra dem der har besøgt denne dejlige kvinde, passer fuldt ud  :D:)

Så Silkeborggrisen.... Hende får du ikke lov til at have i fred for mig i fremtiden. :P

Aftalte et møde over sms kl. 10 og ingen problemer her.

Skrev lige at jeg var undervejs ved 9.30 tiden og fik hurtigt svar om at hun var klar, og jeg bare kunne komme ind ved ankomst.

Det er godt nok længe siden at en pige har været ok med at kunden kommer før tiden... altså aftalte tidspunkt.. god service :D

Blev mødt af en meget sexet ung kvinde i sort undertøj med selvsiddende strømper... lige sådan at gamle Pappa Oscar foretrækker en glædespige udklædt inden kampen starter.

100 % rigtige billeder, men må her bemærke at Emma er meget flottere end hendes billeder egentlig viser.

Vi aftalte en halv time til 1000 kr.

Inden jeg gik i bad blev jeg næsten voldtaget med kys og kram af en meget smilende og indlevende kvinde.. så den gamle var mega tændt inden selve akten.

Blow meget dybt og kærligt... ingen hånd her..

Sex i flere stillinger...missionær... Emma som cowgirl  .... masser af våde kys.... lidt forkælelse af hende med min tunge som opdagelsesrejsende.... jeg tror at Emma blev lidt tændt,

for da jeg til sidst ikke kunne holde mig ret meget længere, og afsluttede i min favoritstilling ... doggy med synet af en meget flot stram numse og et godt fast tag i ballerne, kunne jeg godt mærke at der ikke var brug for glidecreme. ( tror ikke at hun bruger det :rolleyes:)..hun nød det simpelthen, tror jeg naive gamle mand.... det med at fissen er smaskvåd, er da meget svært at simulere, ikke sandt, hvis der er nogle glædespiger der læser med her.:P:lol:

Udseende :   9 af 10  Meget sød og smilende og med en indlevende GP, der også er god til  small talk efter kampen. På flydende engelsk.

Sex:                9 af 10  Havde egentlig samme oplevelse, som hvis der var tale om sympatifisse, med en pige man havde scoret ude i byen.

                       GFE oplevelse. Ingen hastværk med at få mig ud af døren. ( Sad med et stort smørret smil i bilen hele vejen til job bagefter )

Omgivelser: Meget diskret sted og god parkeringsmuligheder... rent og pænt.

Gentagelsesfare......JA MON IKKE, men skynd jer drenge, da det er sidste dag i dag lørdag for denne gang.:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Det lyder som om du har haft en næsten lige så fantastisk oplevelse som jeg plejer at have når jeg besøger hende ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...