Hop til indhold
mrboobsnow

Havnegade 20, Vejle - Balida/Sirinya

Recommended Posts

Jeg har nu besøgt stedet 3 gange, og er lidt i tvivl om jeg skal forbi igen.

Første gang var et fint besøg. Jeg bestilte en times massage, og den var god og dejlig. Sirinya havde helt styr på massagen, og spurgte ind til om det var ok, og vi havde en fin "samtale" undervejs. Der blev også strejfet og pirret, og ved vendingen var det tydeligt at det havde haft en effekt. Lidt mere massage på forsiden, og så blev vi enige om et håndjob. Rigtig dejligt det hele og god stemning undervejs. Og da jeg skulle betale bad hun om 6000kr - jeg mente nu at vi havde aftalt 600. Så slog hun en latter op og sagde at for 6000 kunne jeg få hende med hjem hele natten. Og hvis det var for dyrt kunne vi også finde et billigere tilbud næste gang - mersalg på den gode og sjove måde.

Anden gang havde jeg egentlig bestemt at der skulle ske lidt mere - hun har altså en lækker krop, som hun står der i små shorts og kort top, og den kunne sikkert godt tåle et nærmere eftersyn. Men vi startede med massage på bagsiden - og denne gang var den slet ikke i samme kvalitet, som første gang. Hun blev et par gange forstyrret af beskeder på telefonen. Og det er ok med mig med et kort svar tilbage - jeg ved jo selv hvordan man venter på svar, når man spørger om priser eller bestiller tid. Men hendes sms-svar blev flere og længere og en-hånds-massage hvor man kan mærke at opmærksomheden er helt væk fra kunden på briksen - det er bare ikke i orden. Så da jeg blev vendt om, var blodet løbet til det store hoved. Og selv om det lille blev pirret og strejfet, og der også kom reaktion/erektion, var jeg standhaftig/irriteret nok til at sige nej til ekstra-ydelser.

Tredje gang havde jeg bestilt i god tid, og fået ok. Da jeg ankom til stedet var det ikke Sirinya selv der åbnede døren, men tilsyneladende en afløser. Det kunne hun godt have nævnt, da jeg bestilte tid - men jeg trængte til at få ordnet rygstykkerne, så jeg gik med ind alligevel. Massagen var fantastisk - det har jeg ikke fået bedre nogen steder. Men uden pirring overhovedet, og nærmest ikke et ord undervejs, så det endte med at jeg nøjedes med den gode massage. Jeg blev til sidst tilbudt en hånd til den halvfede, men den manglende kemi gjorde at jeg takkede nej. 300kr måtte jeg give for massagen og det var godt givet ud for en times godt håndværk.

Om der bliver et fjerde besøg er tvivlsomt - der er så mange andre gode steder i Vejle, som også kunne trænge til mit besøg

http://www.morathaimassage.com/

https://annoncelight.dk/showad/229940

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg har selv besøgt hende en enkelt gang, og hun er jo en smuk og sød pige (Sirinya). Massagen var ikke så god synes jeg, men kanon(!) håndtrold bagefter. Overvejede at vende tilbage og få den fulde pakke, men den kedelige massage har holdt mig væk... Sådan er der så forskellige meninger om pigernes håndværk! :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem fra endnu et dejligt besøg hos Sirinya, havde sent fri fra arbejde og trængte til massage og kvindeligt selskab.

vel ankommet en time før lukketid, blev jeg ført ind i stuen, tøjet af og op på briksen, blev spurgt til om jeg havde brug for ekstra behandling nogen steder, pegede på skulder og der efter på Lillemand, Sirinya lyste op var allerede i stødet, massagen var fantastisk som jeg altid har oplevet den hos hende, den fortsatte stille og rolig også efter jeg blev vendt om og Lillemand var blevet til langemand.

sluttede af med fantastisk sex i div stillinger stadig stille og rolig hun havde ikke travlt, det havde jeg heller ikke, gik derfra med smil på læben 1time 40 min efter jeg var kommet. 

Tror sku jeg vil høre om en overnatning med efterfølgende massage og morgensex er muligt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, 1 time siden:

Er det hende som er på billedet i linket ???

Linket er jo noget gammelt. 

Det er hende på på billedet, det er sku ikke at se at hun er 46, stadig faste balder og spændstig krop

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, den 30/8/2018 at 08:07:

Hvilke priser har hun nu

tak

L

300 massage, 600 hj, 800 bj m gummi, 1000 body to body, 1500 fuld pakke. Kan måske forhandles, hvis man er til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestjyde skrev, for 20 timer siden:

1500kr for fuld pakke i Vejle, det må siges at være betalt. 

Ja ja pricehunter... Men du læste så ikke indlægget lidt længere oppe? 

 

Zifa1971 skrev, den 30/8/2018 at 02:20:

 

sluttede af med fantastisk sex i div stillinger stadig stille og rolig hun havde ikke travlt, det havde jeg heller ikke, gik derfra med smil på læben 1time 40 min efter jeg var kommet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zifa1971 skrev, den 30/8/2018 at 02:20:

Er lige kommet hjem fra endnu et dejligt besøg hos Sirinya, havde sent fri fra arbejde og trængte til massage og kvindeligt selskab.

vel ankommet en time før lukketid, blev jeg ført ind i stuen, tøjet af og op på briksen, blev spurgt til om jeg havde brug for ekstra behandling nogen steder, pegede på skulder og der efter på Lillemand, Sirinya lyste op var allerede i stødet, massagen var fantastisk som jeg altid har oplevet den hos hende, den fortsatte stille og rolig også efter jeg blev vendt om og Lillemand var blevet til langemand.

sluttede af med fantastisk sex i div stillinger stadig stille og rolig hun havde ikke travlt, det havde jeg heller ikke, gik derfra med smil på læben 1time 40 min efter jeg var kommet. 

Tror sku jeg vil høre om en overnatning med efterfølgende massage og morgensex er muligt 

Jeg overvejer et besøg hos Balida, men synes 1.500 kr for FP er ret dyrt, selv om hun ser superfræk ud. 

Er der nogle der ved om Balida sutter uden gummi, kysser og om hun er til analsex (med gummi selvfølgelig)?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan godt få det billigere end 1500 men til dine spørgsmål har jeg kun oplevet nej, nej og nej. Hun sutter dog med gummi. 

Måske andre har prøvet anderledes? 

Redigeret af Pkl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pkl skrev, for 16 timer siden:

Man kan godt få det billigere end 1500 men til dine spørgsmål har jeg kun oplevet nej, nej og nej. Hun sutter dog med gummi. 

Måske andre har prøvet anderledes? 

Jeg har en gang fået en b2b af hende og et hj som ikke er værd at skrive om. Men for pokker da hun har en dejlig krop og en meget fin veltrimmet mis. Hvor meget giver du hos hende for FP?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej har været der nogle gange / mange , pris er svær at forhandle , hun har sit princip om pris , men massagen fås ikke bedere , og sex er super , ikke maskin sex , hun vil også selv har noget ud af det . Jo flere besøg og hun kender en , det blir bare bedere og bedere , 

undskyld hvis jeg bryder med pris kodex 1000 men vil gerne betale mere for det lidt bedere ,ikke klinik agtig , hyggelig privat hjem  he he 

som med biler komfort og kvalitet koster 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En Dasia kommer fra a- b, men er grim og og ingen tiltrækning 

Bmw og Mercedes har stil og komfort . Og stram undervogn Det er forskellen mellem Balida/ Sirinya , og nogle andre . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iha skrev, den 16/9/2018 at 00:19:

En Dasia kommer fra a- b, men er grim og og ingen tiltrækning 

Bmw og Mercedes har stil og komfort . Og stram undervogn Det er forskellen mellem Balida/ Sirinya , og nogle andre . 

Enig, men jeg synes hendes humør svinger en del. Det afhænger nok af hvor mange kunder der har været i løbet af dagen. 

Hun er begyndt at holde åbent fra 10-24, der må være hår konkurrence med alle de thai klinikker der er i Vejle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...