Hop til indhold
Guest Eron

Englene synger - ALEXANDRA – SKYND JER

Recommended Posts

Guest Eron

Havde fulgt med i nogle tråde om Alexandra, og skrevet nogle sms’er frem og tilbage med hende, hvor jeg så ikke lige kunne mødes alligevel, og hun ønskede bare en god aften. God stil.

Billederne er af hende, men ville ønske der også havde være nogle selfies/amatør billeder, der er ikke noget at skjule.

Havde skrevet mig bag øret, at hun kunne finde på at gå meget op i hygiejne, og den var en god en at have med bag øret. Efter badet måtte jeg bare give mig hen til hendes afspritning og det med ikke at røre kalorius derefter, når den nu var blevet desinficeret og eksamineret, men hun var sød til at informerer om det.

 

Købte først en halv time til 700 plus 200 for superfransk, det burde hun skrive i annoncen, at der er ekstra for super, men jeg vidste det godt fra sms. Meget fair pris.

Jeg havde forespurgt om jeg kunne tilkøbe en halv time mere under akten og det tog ikke lang tid at beslutte mig for at ændre abonnementet.

Da hun havde godkendt min mundhygiejne, blev der ikke sparet på tungekys, og hun var i det hele taget meget optaget af hvad jeg gerne ville have og om det var godt: SUPER SERVICE. Og jeg smeltede bare og nød at hun ikke ønskede jeg skulle komme før 5 min inden time var brugt, og det kom til at passe meget fint.

Blev både blowet, kysset og reddet i tilpas lang tid af gangen – og kan virkelig have det svært med kondom, men opbygningen var bare så perfekt, at det ikke var noget problem

Det er nok det bedste GFE jeg har fået. Og hendes blowjob skills er rigtig fine. Varieret, vådt og dybt. En hel del uden hænder og også noget dejligt med. 

 

Som tidlige nævnt i andre tråde er det det kendte sted i Vanløse, som sådan er middel ift. bad og rum. Helt OK for mig. Ikke videre diskret men man bliver hurtigt lukket ind.

SKYND JER for hun tager af sted i morgen lørdag den 9, men lykkeligvis kommer hun igen i slut januar eller først februar. Bad hende 3 gange om at love det!!! 

OG …. FOR FANDEN, de dejligste bryster – fint hjulpet men super bløde og smukke. Meget berøringsvenlig er hun.

Hun er nok lidt af en kemi pige, så tænker man skal give hende plads og respekterer hendes præferencer, så synger Englene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God anmeldelse!

 

Eron skrev, for 43 minutter siden:

Efter badet måtte jeg bare give mig hen til hendes afspritning og det med ikke at røre kalorius derefter, når den nu var blevet desinficeret og eksamineret

Det har jeg engang oplevet en ungarsk pige, der også krævede. Det fungerede slet ikke for mig. Jeg forstår godt, at pigerne går op i hygiejne (det gør jeg også!), men hvis jeg ikke engang må røre min egen pik under sex, bliver det altså noget maskinelt og koldt. Men godt at det kan blive godt alligevel, som anmeldelsen her er et bevis på. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Soren1900 skrev, for 4 minutter siden:

God anmeldelse!

 

Det har jeg engang oplevet en ungarsk pige, der også krævede. Det fungerede slet ikke for mig. Jeg forstår godt, at pigerne går op i hygiejne (det gør jeg også!), men hvis jeg ikke engang må røre min egen pik under sex, bliver det altså noget maskinelt og koldt. Men godt at det kan blive godt alligevel, som anmeldelsen her er et bevis på. :)

Jeg er glad for at jeg var forberedt, som sagt, og jeg er glad for at jeg kunne hengive mig til hendes preferencer, nu er det jo heller ikke mig der skal have ikke desinficerede pik i munden ;-) Det var en øvelse ikke at spille den lidt af som jeg også ynder, men det var faktisk meget fint at blive spillet 100 procet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læser jeg det rigtigt at du ikke måtte røre din egen pik??

Jeg havde brækket mig af grin og skredet.. 

Hun er da vanvittig!:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Aruba skrev, for 18 minutter siden:

Læser jeg det rigtigt at du ikke måtte røre din egen pik??

Jeg havde brækket mig af grin og skredet.. 

Hun er da vanvittig!:mrgreen:

Hvis jeg var skredet var jeg gået glip af 2017's bedste GFE - og når jeg nu ikke selv skulle røre, er det jo skønt at man har en engel til at røre og sutte for sig - glemte at nævne en dejlig lang 69. Og hun er på ingen måde berøringsangst, altså at røre ved hende. Hun er mega dejlig ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 9 timer siden:

Havde skrevet mig bag øret, at hun kunne finde på at gå meget op i hygiejne, og den var en god en at have med bag øret. Efter badet måtte jeg bare give mig hen til hendes afspritning og det med ikke at røre kalorius derefter, når den nu var blevet desinficeret og eksamineret, men hun var sød til at informerer om det.

Forklarede hun hvad dette gik ud på? :huh: 

God hygiejne er selvfølge en god ting, men burde et bad ikke være nok? og når der så oveni kommer gummi på......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...