40frækfyn 0 Skrevet 8. December, 2017 Hej er der nogen af jer der har besøgt stine pige 25 år tæt ved Føtex Odense om hun er et besøg hver i den komme tid? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
40frækfyn 0 Skrevet 8. December, 2017 40frækfyn skrev, for 16 minutter siden: Hej er der nogen af jer der har besøgt stine pige 25 år tæt ved Føtex Odense om hun er et besøg hver i den komme tid? https://annoncelight.dk/showad/235386 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nissemand 0 Skrevet 11. December, 2017 Er ny her, men følger lige med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Under 3 Skrevet 11. December, 2017 Jeg har været forbi for et stykke tid siden. Ret ordinært ansigt, men blev alligevel ikke så skuffet da jeg frygtede det der var værre. Blow (med kondom) under middel, og ikke helt så flad mave som beskrevet. Men hun er pære dansk og rigtig sød, indlevelse fin nok. Dejlig mis. Kommer ikke igen, men vil heller ikke fraråde man besøger kvinden! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1393 Skrevet 12. December, 2017 Har besøgt hende for nylig. Dejlig dansk pige med meget sødt/frækt ansigt....blev overrasket da hun åbnede døren, og følte nærmest hun trak mig ind med øjnene. Billederne passer 100% og meget retvisende.....dejlig blød rund numse, flad mave og flot talje. I det hele taget en dejlig behagelig pige med flotte former og frække ungpigebryster. Selve akten (dansk) var over middel, og hun tog selv initiativ til forskellige frække stillinger. Dejlig intens øjenkontakt hele vejen igennem. kommer helt sikkert igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg