Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Nogen der ved om man kan overtale hende her til andet end massage? Jeg har været der et par gange, og sidst kom hun flere gange lidt mere end tilfældigt til at strejfe lillemand, og den løftede glad på hovedet. Desværre ignorerede hun det, og jeg var denne gang egentlig kun kommet for massagens skyld.Hun giver en formidabel god massage, skal det siges. Men en anden gang ville lidt ekstra jo være lækkert. Nogen der har erfaringer?

Chanok.dk

 

Redigeret af Storstrafferen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, og fået super god og hård massage. 

Tror absolut ikke du skal forvente mere, manden var hjemme mens jeg var der, og tror i øvrigt det er ham der svarer på SMS. 

Men massagen kommer jeg gerne tilbage efter når jeg igen er på de kanter.. 

 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, den 8.12.2017 at 16:34:

Hej. Nogen der ved om man kan overtale hende her til andet end massage? Jeg har været der et par gange, og sidst kom hun flere gange lidt mere end tilfældigt til at strejfe lillemand, og den løftede glad på hovedet. Desværre ignorerede hun det, og jeg var denne gang egentlig kun kommet for massagens skyld.Hun giver en formidabel god massage, skal det siges. Men en anden gang ville lidt ekstra jo være lækkert. Nogen der har erfaringer?

Chanok.dk

 

Min kone har fået massage hos Chanok i Ikast i dag. Hun er meget dygtig og professionel, men fortalte min kone, at hun ringer til politiet, hvis der står mænd, som vil have mere end massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...