Hop til indhold
NoobGPexplorer

Marika. Top oplevelse!!!

Recommended Posts

Svende. Har besøgt Marika i dag. Benene ekser stadig. Min bedste oplevelse i gp-verdenen. Ihvertfald hvad angår udenlandske piger. 

https://annoncelight.dk/showad/227430

Billederne passer. Data ligeså. 

Efter jeg havde fumlet noget med moneterne, fik jeg mig lige en hurtig skyller. Så ind til skønheden der smed den tynde kimono. Wow. En røv der er værd at dø for sad på denne solbrændte babe. 

Så en gang superfransk. Det var hun rigtig god til. Hun lå på alle fire med røven placeret i gramseafstand. Jeg blev ret hurtigt meget tændt og måtte tænke på prins Henrik og Marianne Jelved for at dæmpe trangen til at affyre kanonen. 

Så svang hun benet over hovedet på mig og vi var i en 69. Super lækker helt glat mis der fik en slikketur det bedste jeg havde lært. Mums. 

Tid til sex. Hun om på ryggen og vi kørte missionæren. Hun var stram som få og bevægede underlivet æggende mens jeg kørte løs. Igen følte jeg mig nær kanten. Og det blev ikke bedre af at hun stønnede overbevisende af vellyst når jeg bollede til.  Tænkte nu på Jelved og Pia Kjærsgaard og også på at jeg sagtens kunne bruge mere end en halv time og en udløsning i selskab med skønne Marika. 

Så var det mig om på ryggen og hun gav mig en super ridetur hvor hun gned klitten hårdt mod mit understel. Det var sindssygt frækt. 

Endelig om i doggy. Oh shit that ass!! Jeg tænkte at dette er for godt. Jeg kan umuligt holde mere end et minut. Hænderne godt om hofterne på pigen og så ellers pumpe løs med frække støn fra Marika. 

Jeg måtte stoppe. Jeg havde jo bestilt mega selvom jeg måske på det tidspunkt hellere bare ville fyre den af mens vi bollede. 

Det endte som det plejer for mig. En monster ladning i munden på skønheden. Jeg havde advaret hende om at der nok kom en portion der ville gøre Peter Norths storebror stolt. Men hun blev alligevel lidt overrasket og spildte en del før hun rendte ud på toilettet for at spytte ud. Det var det eneste lille minus for mig. Sommetider kunne jeg godt tænke mig at bytte min ladning for en diller der er 22 cm og tyk. ;)

Marika rejser vist imorgen og ved ikke hvornår hun kommer igen. Jeg vil holde øje med annoncelight og hvis hun kommer igen gør jeg også. Det er helt sikkert. 

Hvis i kan nå det så aflæg hende et besøg. Hun har min bedste anbefaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 4 timer siden:

 Det var det eneste lille minus for mig. Sommetider kunne jeg godt tænke mig at bytte min ladning for en diller der er 22 cm og tyk. ;)

Jeg vil sgu gerne bytte med dig. Bare din diller ikke er ALT for lille... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 17 timer siden:

Jeg vil sgu gerne bytte med dig. Bare din diller ikke er ALT for lille... ;-) 

Haha. Kunne godt tænke mig at høre pigerne i rædsel/fryd sige ‘gros! Gros!’

Min diller kan fylde en mælkejunge. Håber på et tidspunkt at møde en gp der vil have mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det billede, hvor "Charlotte" står op - er 99% sikker på det er en billede af en model og frisør her fra byen, som jeg kender privat. Og som ikke arbejder som gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HeinoH skrev, for 4 timer siden:

Det billede, hvor "Charlotte" står op - er 99% sikker på det er en billede af en model og frisør her fra byen, som jeg kender privat. Og som ikke arbejder som gp.

Jeg trænger pludselig til en ny frisør. Hvor holder hun til? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så hun var tilbage på den kendte adresse, så jeg flækkede sparegrisen og købte 30 min som sidst. 

Igen en toplækker steg og en verdensklasserøv osv. 

Jeg må erkende jeg ikke kom så højt op at ringe denne gang. Der manglede lidt smalltalk til sidst. Hun havde lidt for travlt med andre gøremål mens jeg tørrede mig af og fik tøjet på. 

Måske det havde noget at gøre med jeg ikke kunne få dilleren hård som stål og hun derfor ikke kunne få den ridetur hun gerne vil give.....

Måske jeg er ved at nå den alder hvor jeg skal have en blå pille. Suk. 

Nå men hun kan stadig anbefales som jeg ser det. 

 

Marika Marica

https://annoncelight.dk/showad/235621

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...