Hop til indhold
Djurslandfyr

Shemale Kira Skanderborg

Recommended Posts

Romeomand skrev, den 12/12/2017 at 11:26:

Hej, nej men har det ligesom dig, bare usikker på om der er nok feminint over hende...

Tag endeligt en for holdet...

Hilsen Romeomaand

 

Romeomand skrev, den 12/12/2017 at 11:26:

Hej, nej men har det ligesom dig, bare usikker på om der er nok feminint over hende...

Tag endeligt en for holdet...

Hilsen Romeomaand

ja det vil jeg give jer 2 medhold i hvorfor har den trans bh på har han / hun slet ikke bryster der er større end en mand ?? det har jeg tit  tnkt over i de Trans / Shemale  anoncer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralkaj
Glatpung skrev, den ‎22‎.‎12‎.‎2017 at 16:02:

 

ja det vil jeg give jer 2 medhold i hvorfor har den trans bh på har han / hun slet ikke bryster der er større end en mand ?? det har jeg tit  tnkt over i de Trans / Shemale  anoncer

Mener ikke man kan snakke om trans/shemale/ladyboy hvis de ikke har bryster.
Så er det efter min opfattelse blot en crossdresser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralkaj skrev, for 9 timer siden:

Mener ikke man kan snakke om trans/shemale/ladyboy hvis de ikke har bryster.
Så er det efter min opfattelse blot en crossdresser.

Ja det vil jeg også helt klart mene en mand der bare i klæder sig dametøj  det gider jeg ikke lege med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Djurslandfyr skrev, den 08. december 2017 at 15:36:

Hej med jer:O)

 

Er der nogle af jer der har besøgt hende her?

https://annoncelight.dk/showad/239754

Jeg er GODT nok fristet:O)

Mvh.

Søren

Hun skriver A-kop bryster - nok hormonbryster - men bare hun ikke er mandeflad er det ok for mig. Har selv Kira i kikkerten - men først skal Nadie besøges.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 6 timer siden:

Hun skriver A-kop bryster - nok hormonbryster - men bare hun ikke er mandeflad er det ok for mig. Har selv Kira i kikkerten - men først skal Nadie besøges.

1955

Kom i tanke om, at der på shemalewiki ligger flere billeder af Kira - taler vist deres eget sprog !! https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=4426&lan=da

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oralkaj skrev, den 15/1/2018 at 01:02:

Mener ikke man kan snakke om trans/shemale/ladyboy hvis de ikke har bryster.
Så er det efter min opfattelse blot en crossdresser.

ja der er åbenbart meget falske indne for det der  område vi skal sku se deres bryster og minium c skål ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 15/1/2018 at 12:00:

Hun skriver A-kop bryster - nok hormonbryster - men bare hun ikke er mandeflad er det ok for mig. Har selv Kira i kikkerten - men først skal Nadie besøges.

1955

den  person her er ikke så   interessant har jo ikke noget at byde på   foroven en gang lille A skål vil jeg mene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 11 timer siden:

den  person her er ikke så   interessant har jo ikke noget at byde på   foroven en gang lille A skål vil jeg mene

En lidt sen reaktion på mit indlæg fra januar - men stadig enig med dig. Jeg kan ikke se hun er aktiv i DK lige nu? ved du noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 10 minutter siden:

En lidt sen reaktion på mit indlæg fra januar - men stadig enig med dig. Jeg kan ikke se hun er aktiv i DK lige nu? ved du noget?

 

1955 skrev, for 10 minutter siden:

En lidt sen reaktion på mit indlæg fra januar - men stadig enig med dig. Jeg kan ikke se hun er aktiv i DK lige nu? ved du noget?

 

1955 skrev, for 10 minutter siden:

En lidt sen reaktion på mit indlæg fra januar - men stadig enig med dig. Jeg kan ikke se hun er aktiv i DK lige nu? ved du noget?

hej nej jeg ved  ikke noget om der der  person  men det ligner  jo  ikke ret  meget en   kvinde  /  pige vel  nej der er andre der ligner mere en   lækker kvinde foroven bare hold øje med diverse   anoncer på   nettet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...