HG Wells 400 Skrevet 8. December, 2017 Hej folkens, er der nogen der har besøgt hende her? https://annoncelight.dk/showad/231748 Jeg ringede og spurgte om hun havde billeder, men det havde hun tilsynealdende ikke. Et eller andet med noget familie, sikkert et ønske om at være anonym. Hun sagde hun var lækker, men det siger folk jo hele tiden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 11. December, 2017 Fedest Så vil jeg booke en aftale hurtigst muligt. Hun er nemlig rigtig dejlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doggingkbh 209 Skrevet 11. December, 2017 Danmarks førende LB! God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 12. December, 2017 Gah, hun er dælme svær at komme i kontakt med. Enten så er hendes telefon løbet tør for strøm, eller også har hun gæster hele tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pedro38 Skrevet 14. December, 2017 Talte med hende i tirsdags, fordi jeg er ved at arrangere en trekant med hende og en sb’er jeg ser ind imellem. Hun sagde at hun holder ferie til midten af januar. Du må en tur på Karen i stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
michael40 26 Skrevet 14. December, 2017 Hun er stadig på arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Shemale-eater 128 Skrevet 17. December, 2017 Pedro38 skrev, den 14/12/2017 at 10:42: Talte med hende i tirsdags, fordi jeg er ved at arrangere en trekant med hende og en sb’er jeg ser ind imellem. Hun sagde at hun holder ferie til midten af januar. Du må en tur på Karen i stedet. Karen er også på ferie indtil februar 2018... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 340 Skrevet 18. December, 2017 Karen er her endnu. Så hende i tivoli igår Søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg