Manden46 30 Skrevet 8. December, 2017 Nu er det sådan jeg er gået hen og er blevet godt julekåd. Er der nogen der har kendskab til en pige der køre ud og kan lette det med lidt gensidigt slik og sut ikke nødvendigvis sex Skal kunne komme til mig i Thisted/THY Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 104 Skrevet 8. December, 2017 Hende her kunne måske hjælpe dig. https://annoncelight.dk/showad/234678 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 8. December, 2017 Har skrevet til hende endda med brug af hendes formular men intet svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lubovnik Skrevet 8. December, 2017 Mon ikke du lige skal forvente lidt længere svartid hun kan jo være optaget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manden46 30 Skrevet 8. December, 2017 Lubovnik skrev, for 4 minutter siden: Mon ikke du lige skal forvente lidt længere svartid hun kan jo være optaget Det var ikke i dag jeg skrev til hende men forsøgte at få besøg af hende i dag. Et svar om hun ikke kunne eller ikke var interesseret ville være pænt.. men pyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg