Guest Mon Cherie Skrevet 8. December, 2017 Sexparty på Mon Cherie, torsdag d. 25 Januar 2018 - se nederst i annoncen Da vi har haft travlt med at sætte vores nye lokaler i stand, har der ikke været muligheder for at afholde jule-pule party. MEEEEEN, vi holder da så selvfølgelig i stedet for et kæmpe Housewarming party, torsdag d. 25/1-18 fra kl 17 til kl 21. Følgende party piger kan mødes denne dag:Josefine Anna Lea Trine Tease Alicia Retten til ændringer, forbeholdes! Der bliver serveret en let anretning, frugt, vand og vin ad libitum og et glas bobler til at byde velkommen på. Der vil i løbet af aften, bydes på små overraskelser:-) Prisen for denne spændende aften er kr. 2600,- Tilmelding og betaling skal ske senest d. 22 Januar 2018 kl 23, enten ved henvendelse på Mon Cherie eller på Bank konto: Reg. nr 5021 konto 00011532069 - Husk at medbringe kvitteringen. Til vores udenlandske gæster benyttes IBAN dk 6750210001532069, SVIFT jybadkkk. Vi glæder os så meget til at vise jer vores ny istandsatte hus i to etager, så der er masser af plads til at hygge sig på. Skynd dig at tilmelde dig til et housewarming party, du aldrig vil glemme! Vi ser frem til at lege med dig - og med hinanden, torsdag d. 25/1-18 fra kl 17-21 Knus fra party-pigerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mon Cherie Skrevet 2. Januar, 2018 Pigerne ønsker alle glædelig bagjul samt et frækt 2018, og vi glæder os til at tage jer under fræk behandling den 25. januar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mon Cherie Skrevet 10. Januar, 2018 Ændring af sexpartiet den 25. januar 2018. Alicia og Anna har meldt fra, til gengæld kommer sexbomben Marlene og giver den gas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 10. Januar, 2018 Marlene - "en sexglad blondine med en meget høj seksuel intelligens". - Hende glæder vi os til at opleve. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kattjakt 1652 Skrevet 11. Januar, 2018 Marlene er en egte all star pige vad gäller sex party! Gott Mon Cherie!! /A 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Marlenemc 359 Skrevet 18. Januar, 2018 Godt nytår alle sammen. Jeg glæder mig til at se alle jer frække fyre til et brag af en housewarming. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mon Cherie Skrevet 22. Januar, 2018 (edited) Vi har valgt at flytte partiet til foråret, når vi alle sammen skal smide lidt mere tøj, og hormonerne får forårsfornemmelser. Så derfor er partiet torsdag den 25. aflyst/flyttet Redigeret 22. Januar, 2018 af Mon Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 22. Januar, 2018 Mon Cherie skrev, for 13 timer siden: Vi har valgt at flytte partiet til foråret, når vi alle sammen skal smide lidt mere tøj, og hormonerne får forårsfornemmelser. Så derfor er partiet torsdag den 25. aflyst/flyttet Jeg tror vi er mange der glæde os til forårets komme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1master 254 Skrevet 25. Januar, 2018 Det passer mig fint, så passer det måske med en tur til hovedstaden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 25. Januar, 2018 1master skrev, for 3 timer siden: Det passer mig fint, så passer det måske med en tur til hovedstaden Det samme her 1master... og GP er jo meget mere tændte på os fyrer, når de har smidt lidt mere af deres tøj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2018 Jeg sksl med her:) Glæder mig til dato'en bliver fastlagt:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 14. Februar, 2018 Mon Cherie skrev, den 22/1/2018 at 08:24: Vi har valgt at flytte partiet til foråret, når vi alle sammen skal smide lidt mere tøj, og hormonerne får forårsfornemmelser. Så derfor er partiet torsdag den 25. aflyst/flyttet Hej MC Er der noget nyt om dato, tidspunkt og deltagende piger ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg