Hop til indhold
Curious George

Sandra Sommer, Haderup

Recommended Posts

I dag havde jeg fornøjelsen af at besøge @sandrasommer ved Haderup. Det var en udsøgt fornøjelse at være på besøg hos en glædespige, som er så meget til stede i sit job. Fra jeg trådte ind var servicen helt i top og efter et bad sætter vi os og taler om hvad besøget skal indeholde. Under hele besøget var Sandra meget indlevende og en sand mester i small-talk på en yderst behagelig måde, hvilket taler til hendes fordel. Desuden virker hun meget ærlig og som en reflekterende person, hvilket gør at hun ikke virker overfladisk, på trods af vi aldrig har mødtes tidligere.

At hun tilmed er meget charmerende i såvel sit ydre som sin person, gør oplevelsen endnu bedre. En sidste men ikke uvæsentlig detalje, hun har et særdeles kønt ansigt og jeg er vild med hendes hår. Den øvrige service var også i top og efter et afsluttende bad tager hun pænt afsked med mig. Alt i alt en dejlig stund i Sandras selskab - helt sikkert ikke det sidste besøg, hvis hun igen kommer forbi det midtjyske.

For at jeg ikke skal blive mistænkt for et reklameindslag må jeg hellere komme med et enkelt minus . Det har intet med Sandra Sommer at gøre, men stedet er ikke 100% diskret, da man skal om på forsiden af huset for at kunne entrere.

https://annoncelight.dk/showad/197374

 

Redigeret af Curious George

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse Curious George.  Præcis samme oplevelse havde jeg. Sandra Sommer - en fantastisk kvinde. 

Redigeret af Riesenschwanz
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Token

Sandra er absolut min top-dollar pige og jeg har nydt hvert sekund jeg har haft med denne dejlige, smukke, underskønne, pragtfulde og smukke kvinde. Jeg har bestemt mig for at hun skal være min julegave til mig selv og vil hurtigst muligt aflægge hende besøg igen, igen...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Curious George skrev, for 10 timer siden:

Ring eller skriv og du får svar :)

Jeg er enig med Laufer2. Når service udbyderen ikke annoncerer med priserne er det ofte et tegn på at hun vurderer værdien højere end jeg ville gøre.

Men hun ser dejlig ud på billederne og det lyder da også til hun giver en god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, den 8/12/2017 at 23:23:

Jeg er enig med Laufer2. Når service udbyderen ikke annoncerer med priserne er det ofte et tegn på at hun vurderer værdien højere end jeg ville gøre.

Men hun ser dejlig ud på billederne og det lyder da også til hun giver en god service.

Hun har annonce herinde. Der skulle jeg mene, at priserne står!? Men hun er i den lidt dyre ende. Tæt ved 2k for en time. Og alt er med gummi for dem der gider det. Ikke jeg ved oral!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Steppeulven skrev, for 42 minutter siden:

Hun har annonce herinde. Der skulle jeg mene, at priserne står!? Men hun er i den lidt dyre ende. Tæt ved 2k for en time. Og alt er med gummi for dem der gider det. Ikke jeg ved oral!

alt er med gummi også fransk skriver sandra sommer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...