Hop til indhold
Guest Olliver

Esbjerg/Nørregade

Recommended Posts

Gæst

Inspireret/opildnet af denne tråd, så tog jeg et smut forbi forleden. 

 

Blev modtaget af en sød og serviceminded lille moden dame med et par silikonebryster. Hun gav en udmærket massage og var ikke tilbageholden med at drille lillemand. Hun mente hun skulle have 1000 pr halve time og 1500 pr time for massage incl fuld pakke dog blæs med overtræk. Men fik forhandlet en udmærket aftale i stand, så mon ikke det er individuelt hvad man kan opnå derinde. De er 2 ansatte, men der var kun 1 på arbejde da jeg var forbi forleden formiddag, men man kan få en tur med begge to på en gang, det var ihvertfald muligt iflg kvinden jeg var sammen med. Ellers så er der ikke det store at rapportere derfra, andet end at det nok er et sted som så mange andre. Ikke noget sindsoprivende, men en ok oplevelse til pengene. Ikke særlig diskret da indgangen ligger på et centralt trafikeret hjørne, og i selve salonen er der kun forhæng mellem "kabinerne" så man skal nok ikke støde for hårdt hvis man ikke vil opdages. 

ollie 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen
Gæst skrev, den ‎07‎-‎12‎-‎2017 at 18:52:

Inspireret/opildnet af denne tråd, så tog jeg et smut forbi forleden. 

 

Blev modtaget af en sød og serviceminded lille moden dame med et par silikonebryster. Hun gav en udmærket massage og var ikke tilbageholden med at drille lillemand. Hun mente hun skulle have 1000 pr halve time og 1500 pr time for massage incl fuld pakke dog blæs med overtræk. Men fik forhandlet en udmærket aftale i stand, så mon ikke det er individuelt hvad man kan opnå derinde. De er 2 ansatte, men der var kun 1 på arbejde da jeg var forbi forleden formiddag, men man kan få en tur med begge to på en gang, det var ihvertfald muligt iflg kvinden jeg var sammen med. Ellers så er der ikke det store at rapportere derfra, andet end at det nok er et sted som så mange andre. Ikke noget sindsoprivende, men en ok oplevelse til pengene. Ikke særlig diskret da indgangen ligger på et centralt trafikeret hjørne, og i selve salonen er der kun forhæng mellem "kabinerne" så man skal nok ikke støde for hårdt hvis man ikke vil opdages. 

ollie 

Tak for anmeldelse Ollie :)

Der har tidligere arbejdet en "sød og serviceminded lille moden dame med et par silikonebryster" i Storegade 114 i Esbjerg - ved du om hende du blev serviceret af har været andre steder i Esbjerg, blev det omtalt? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan ikke mindes at have set hende før, og hun svarede direkte adspurgt, at hun havde boet i Herning i 11 år. Men jeg husker heller ikke så godt, da jeg bare small talker med dem uden at hæfte mig ved hvad de egentlig siger, med mindre det er vigtigt for mig.

ollie 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, den 7/12/2017 at 18:52:

Inspireret/opildnet af denne tråd, så tog jeg et smut forbi forleden. 

 

Blev modtaget af en sød og serviceminded lille moden dame med et par silikonebryster. Hun gav en udmærket massage og var ikke tilbageholden med at drille lillemand. Hun mente hun skulle have 1000 pr halve time og 1500 pr time for massage incl fuld pakke dog blæs med overtræk. Men fik forhandlet en udmærket aftale i stand, så mon ikke det er individuelt hvad man kan opnå derinde. De er 2 ansatte, men der var kun 1 på arbejde da jeg var forbi forleden formiddag, men man kan få en tur med begge to på en gang, det var ihvertfald muligt iflg kvinden jeg var sammen med. Ellers så er der ikke det store at rapportere derfra, andet end at det nok er et sted som så mange andre. Ikke noget sindsoprivende, men en ok oplevelse til pengene. Ikke særlig diskret da indgangen ligger på et centralt trafikeret hjørne, og i selve salonen er der kun forhæng mellem "kabinerne" så man skal nok ikke støde for hårdt hvis man ikke vil opdages. 

ollie 

Hvorfor betale 1000 kr for en halv time med middelmådig massage, når man i området af Vejle/Fredericia kan få den fulde pakke med det hele på smukke piger for 1000-1200 for en time?? Det vil da være direkte dumt at betale så meget, for noget der er så middelmådig .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
youngatheart skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor betale 1000 kr for en halv time med middelmådig massage, når man i området af Vejle/Fredericia kan få den fulde pakke med det hele på smukke piger for 1000-1200 for en time?? Det vil da være direkte dumt at betale så meget, for noget der er så middelmådig .

Det har du såmænd helt ret i, derfor fik jeg også lavet en anden og bedre aftale med trunten. Jeg kunne desværre ikke vurdere om det var middelmådigt før vi havde været hele turen rundt, og jeg må nok indrømme, at jeg ikke er en af dem der orker at køre 1,5 time for at "spare" 300kr på en hyrdetime med en thaimassøse. Men du har delvis ret i din iagttagelse, og jeg kommer heller ikke igen.

ollie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 6 timer siden:

Det har du såmænd helt ret i, derfor fik jeg også lavet en anden og bedre aftale med trunten. Jeg kunne desværre ikke vurdere om det var middelmådigt før vi havde været hele turen rundt, og jeg må nok indrømme, at jeg ikke er en af dem der orker at køre 1,5 time for at "spare" 300kr på en hyrdetime med en thaimassøse. Men du har delvis ret i din iagttagelse, og jeg kommer heller ikke igen.

ollie

Forstår godt du ikke gider køre 1,5 time, men er nu ikke for at spare pengene jeg gør det, men mere for valutaen og nydelsen af det jeg gør det. Kan ikke huske jeg har oplevet en eneste gang i Esbjerg at der har været en Thai pige som yder en god service overhovedet på klinik. Har været heldig at fange NAM 3 gange i Esbjerg, men er næsten umuligt at fange hende de få gange hun har annonce på, da hun nærmest er optaget inden den er kommet på, og det skyldes udelukkende at hun er så super god tilde frække lege, så hun bliver så eftertragtet at det er umuligt.<øv øv, men forsøger da igen når hun dukker op lige pludseligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...