Hop til indhold
sonic

Lita 26 år, Kjellerup, Viborg

Recommended Posts

Guest Thaimig
sonic skrev, for 2 timer siden:

Hej, er der nogen som har været her https://annoncelight.dk/showad/238759 og kan fortælle om hun er et besøg værd ?

Hold da op, ska da lige rose en ny, som formår at skrive, både navn, alder og område og sted Indledningen, godt gået :) 

Men sorry, jeg kender dog ej pigen, er dog sikker på du kommer til det, go tur :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 44 minutter siden:

Stedet er i hvam og ikke kjellerup 

En landejendom ude midt i ingenting, hvor der tidligere har været mørke piger?

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovebuen skrev, for 12 timer siden:

Hun skriver "Kjellerup ligger mellem Viborg, Silkeborg og Herning"

Tene, du skriver det ligger Hvam, har du været og besøge hende så hvis du har så skriv lige om din oplevelse og billederne passer...

Skrev og spurgte 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der slet ingen der har været hos hende?

Overvejer at besøge hende, men har haft et par skuffende oplevelser på det sidste, så jeg er betænkelig ved at gøre det uden at have læst en anmeldelse.:huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 4 timer siden:

Hvis du er i det midtjyske, så er der en thaipige i Lem vest for skive, hun er sød og dejlig. Giver god massage og boller godt. 

https://annoncelight.dk/showad/239152

Tak for info.

Men det ligger desværre for langt fra hvor jeg bor.

Bor hun der fast? Hvis jeg på et tidspunkt kommer på de kanter, er det bestemt værd at overveje.

Er de ikke 2 på adressen?

Kender du prisen for 1 time?

Men underligt at ingen besøgt "Lita", og vil skrive om det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror hun bor der fast (eller i hvert fald tæt på) - for en time med massage og fuld pakke, 1300 kr. Det eneste jeg ikke fik lov til var at kysse hende. Og stikke min diller op i måsen på hende, men det forsøgte jeg nu heller ikke på ;)

Jeg har kun set en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er absolut et besøg værd. Besøgte hende i dag, lækkert nips, meget berøringsvenlig, listede sågar tomlen i 2’eren uden brok, det var fedt. Købte 45 min cocktail for 1200. Sød pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...