Hop til indhold

ESBJERG ??? Hvad sker der ?

Featured Replies

Skrevet

Undrer mig helt vildt meget over at se der pludseligt er så mange piger i Esbjerg området, og undrer mig endnu mere over hvor få der anmelder dem. Kan det virkeligt passe at der ikke er folk fra Esbjerg der kender til Eroguide ?  Er godt nok ige dyrt nok at skulle tage en for holdet hos alle piger, og egentligt er det da også underligt at jeg på det nærmeste er den eneste der anmelder piger i området. Håber da 2018 bliver bedre på dette område.

Skrevet

Ok, indrømmet - jeg har ikke lavet nogle af de anmeldelser du efterlyser - så her er en:

---------
Har i dag været forbi hende her, India på 25 år, der holder til i nærheden af Varde.
Det er pigen selv på det sidste billede - de øvrige er blot vellignende.
India er sød, høflig og har et tiltalende væsen. Hun udstråler en fin blanding af professionalitet og almindelighed, hvilket for mig er meget fremmende for attraktionen.
Hun har en rigtig lækker krop, ingen sambanumse, men slank og smækker med smuk hud og flotte proportioner. Brysterne er dejlige og pænt store - måske ikke helt ægte, men der er jeg ingen ekspert.
Jeg slog til på hendes tilbud om spa og sex i en halv time for 700 - og betaler gerne mere næste gang.
Bortset fra at hun slet ikke kysser, var hun nærværende og kælesyg, og modtagelig for ønsker og inspiration uden diskussion. Jeg fik super god fransk og luksusdansk (begge dele med gummi) - både i spabadet og i sengen. Og ja, hun fik også selv glæde af samspillet.
Huset er rummeligt, rent og pænt, og ligger meget diskret (med mindre man er meget lokal). Huset ligger væk fra vejen, så man kan komme ind og ud helt ugeneret.
Hun sagde at hun blev her til over nytår, så jeg kommer helt sikkert igen inden.

Redigeret af Professoren
Trykfejl

Skrevet
  • Author
Professoren skrev, for 10 timer siden:

Ok, indrømmet - jeg har ikke lavet nogle af de anmeldelser du efterlyser - så her er en:

---------
Har i dag været forbi hende her, India på 25 år, der holder til i nærheden af Varde.
India er sød, høflig og har et tiltalende væsen. Hun udstråler en fin blanding af professionalitet og almindelighed, hvilket for mig er meget fremmende for attraktionen.
Hun har en rigtig lækker krop, ingen sambanumse, men slank og smækker med smuk hud og flotte proportioner. Brysterne er dejlige og pænt store - måske ikke helt ægte, men der er jeg ingen ekspert.
Jeg slog til på hendes tilbud om spa og sex i en halv time for 700 - og betaler gerne mere næste gang.
Bortset fra at hun slet ikke kysser, var hun nærværende og kælesyg, og modtagelig for ønsker og inspiration uden diskussion. Jeg fik super god fransk og luksusdansk (begge dele med gummi) - både i spabadet og i sengen. Og ja, hun fik også selv glæde af samspillet.
Huset er rummeligt, rent og pænt, og ligger meget diskret (med mindre man er meget lokal). Huset ligger væk fra vejen, så man kan komme ind og ud helt ugeneret.
Hun sagde at hun blev her til over nytår, så jeg kommer helt sikkert igen inden.

Lyder som en lækker oplevelse ;-) Nu skriver hun jo i annoncen at man gerne må komme i munden på hende, og at du må tage bileder og filme osv. Passer disse ting, eller er det bare en eller anden dude der har skrevet alt det, da du jo skrev at både sex og blowjob var med kondom.

Takker for din anmeldelse, og lyder nu ikke helt dumt ;-)

Skrevet
youngatheart skrev, for 18 timer siden:

Lyder som en lækker oplevelse ;-) Nu skriver hun jo i annoncen at man gerne må komme i munden på hende, og at du må tage bileder og filme osv. Passer disse ting, eller er det bare en eller anden dude der har skrevet alt det, da du jo skrev at både sex og blowjob var med kondom.

Takker for din anmeldelse, og lyder nu ikke helt dumt ;-)

Tænker der skal flere penge på bordet for super- eller megafransk osv. Men jeg forsøgte ikke at lægge pres på hende, da hendes facon var så sød som den var.

Hun var i det hele taget nem at tale med, og jeg vurderer at hun havde behov for at føle sig set og hørt undervejs. Ligsom alle vi andre ;-)

Skrevet

Vivianna fra Nørrebrogade var meget frisk sidst jeg besøgte hende. Nem at snakke med, sutted den uden gummi og det kan hun squ finde ud af må man sige! Fik lov at slikke hende, så om i en doggy til jeg eksploderet med et stort cumshot udover hendes kæmpe bryster. Som jeg også fik lov til at tage et billede af fordi der kom så meget. :) 10 ud af 10 for hende da :)

Skrevet
Professoren skrev, den 7/12/2017 at 15:53:

---------

Tak for anmeldelsen
Wow – selvom jeg har lidt over to timer derned kunne jeg næsten være fristet, jeg må prøve at finde en undskyldning/ærinde for en tur sydpå – 700 for en halv time med spa og en så lækker sag.
Hun skriver perfekt dansk på annoncen så hun har sikkert en dansk hjælper – hvad på sms’en er det engelsk?

Skrevet
mature man skrev, for 4 timer siden:

Tak for anmeldelsen
Wow – selvom jeg har lidt over to timer derned kunne jeg næsten være fristet, jeg må prøve at finde en undskyldning/ærinde for en tur sydpå – 700 for en halv time med spa og en så lækker sag.
Hun skriver perfekt dansk på annoncen så hun har sikkert en dansk hjælper – hvad på sms’en er det engelsk?

Fint engelsk :-)

Og ja, 700 er ret billigt for en så smuk og dygtig pige - jeg tager en time næste gang...

Skrevet
  • Author
Impala99 skrev, den 9/12/2017 at 08:29:

Vivianna fra Nørrebrogade var meget frisk sidst jeg besøgte hende. Nem at snakke med, sutted den uden gummi og det kan hun squ finde ud af må man sige! Fik lov at slikke hende, så om i en doggy til jeg eksploderet med et stort cumshot udover hendes kæmpe bryster. Som jeg også fik lov til at tage et billede af fordi der kom så meget. :) 10 ud af 10 for hende da :)

Super godt, men hvordan i alverden vil du have vi andre skulle have mulighed for at finde denne Vivianna, når du ikke kommer med link eller andet. Hvis jeg googler det når jeg frem til en i Holstebro ???   Ved godt du er ny, men du burde have luret allerede nu at andre ligger link ind så man kan finde det der bliver snakket om

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.