Hop til indhold

Recommended Posts

Har været der og fik lidt massage af ejeren. En utrolig flot pige.

Er der nogen der har fået mere end massage af hende. Jeg tænker på BJ og FP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har ikke været der, men hvorfor benyttede du ikke lejligheden og spurgte hende, da du var der ?

Har du noget info på hende, som du kalder ejeren? De skifter jo lidt rundt i Vejle, så måske en af os kender hende, og ved hvad hun tilbyder. 

Redigeret af Gæst
Ved

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var på adressen i sidste uge.. og jo det er den tidligere ejer fra relax Kolding.. utrolig flot pige.. Og jo fik ekstra Hj. og jeg måtte røre ved hende mens du malkede min pik tom....Kommer helt sikkert igen  Så skal jeg have hele turen.... vil så gerne se hende nøgen..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 11 minutter siden:

jeg var på adressen i sidste uge.. og jo det er den tidligere ejer fra relax Kolding.. utrolig flot pige.. Og jo fik ekstra Hj. og jeg måtte røre ved hende mens du malkede min pik tom....Kommer helt sikkert igen  Så skal jeg have hele turen.... vil så gerne se hende nøgen..... 

Ok

ja hun er alletiders !

fint m hj

skriv lige hvis nogen er så heldige m ekstra a la FP eller andet!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er superskøn..meget nem at tale med... hun spurte om jeg var til det hele. men havde ikke så mage penge med den dag. Hun sagde så  næste gang  den store tur.......så hun giver alt....er slet ikke i tvivl....

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 33 minutter siden:

Ja hun er superskøn..meget nem at tale med... hun spurte om jeg var til det hele. men havde ikke så mage penge med den dag. Hun sagde så  næste gang  den store tur.......så hun giver alt....er slet ikke i tvivl....

Ser frem til at læse om det besøg

men også fra andre!

 

Redigeret af Sørensen65

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke det er sandt, jeg kommer der nogle gange. Der er 2 piger som arbejder der. Ejeren rager i mod kunder, men arbejder ikke selv, men jeg kan tage fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sand16 skrev, for 58 minutter siden:

Jeg tror ikke det er sandt, jeg kommer der nogle gange. Der er 2 piger som arbejder der. Ejeren rager i mod kunder, men arbejder ikke selv, men jeg kan tage fejl.

Tja , er også i tvivl så ser frem til at andre end stor har været afsted

mit kendskab til hende er hun er businesskvinde og lidt genert op i mod at kunne tilbyde FP....

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er ikke  andre muligheder end at prøve det igen... og se hvad der sker...men skal lige have penge til det først.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
stor skrev, for 39 minutter siden:

der er ikke  andre muligheder end at prøve det igen... og se hvad der sker...men skal lige have penge til det først.....

 

stor skrev, for 39 minutter siden:

der er ikke  andre muligheder end at prøve det igen... og se hvad der sker...men skal lige have penge til det først.....

Hvor meget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...