Hop til indhold
FORTE

Claudia!!! Brændende og stilfuld lækkerbisken!!!

Recommended Posts

Hej!!!

jeg må lige dele en fantastisk og sjælden oplevelse jeg havde forleden. 

CLAUDIA

pigen: 9,9 /10

sted: 9/10

lidenskab: 20/10!!

tilfredstillelse: 100/10!!!!

jeg har ikke kunne få hende ud af mit hoved.

Claudia er en klasse for sig, mega smukt hår, lækker silkeblød hud, en forførende smil, et par lystne sexede øjne og et par rigtig rigtig gode nødder!!! Det må jeg sgu sige. 

Jeg plejer at være meget kræsen men vil ønske at der var flere af denne type piger i Kbh. 

Jeg så hendes annonce, var lidt skepsis, meeen jeg tog chancen.  Ringede til hende fik en aftale og afsted til IslandsBrygge. 

Jeg blev guides op til en super super lækker hotelapart,  belysningen var lækkert, lækkert musik og en lækker duft...og så....

en sand colombiansk gudinde iført noget af det mest sexet lingeri og et par stilfuldt stilleter. 

Hun spurgte hvad jeg ønskede og jeg var for et øjeblik helt stum! Bogstaveligt talt!

jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige (jeg tænkte: Det er fanme min dag det her!)

jeg sagde bare til hende :

I WANT YOU!!!!

hun grinte højt, og spurgte igenhvad jeg ville . Så mange penge havde jeg ikke men jeg tog 1time . Det er en del mere end hvad jeg plejer at tag ved gp-besøg  

efter udveksling af pesetas og lidt afvask så gik vi stille og roligt hende til sengen

jeg kastede mig bare ned og lod hende tag over ! Hendes lækker gyldent glinsende hud!!!!!!! Aaaahhh 

normal er jeg til ligepå og hårdt men det var noget anderledes med hende her . Havde virkelig lyst til at nyde hende.

jeg vendte hende om og bare betragtede hende som en skulptur !

Så sprang tigeren op i mig og jeg begyndte at tag hende i alle stillinger .  Kunne ikke bestemme mig : doggy, missionæren, cowgirl, you name it  

lidt brutalt blev det på et tidspunkt da jeg bar hende op og gææænemkneppede hende stående!!! 

Efter et stykke tid stønnede hun “be carefull with me baby”

så kom jeg tilbage til planet jorden og begyndte at knalde hende blidt indtil jeg ikke kunne holde til mere  og kanonen blev fyret af ;)

resten af tiden fik HUN en dejlig massage og vi snakkede om Colombia og alle de skønheder derfra jeg kunne komme i tanke om! 

Jeg gik derfra lidt omtåget , lidt højt , brugt og tja en salige følelser :D

Om jeg kan anbefale hende...tja, jeg ville ønske jeg kunne få hende til at blive i KBH  for ever and ever!!! 

God fornøjelse hvis I begiver jer ud til denne noget “caliente mamasita!”

mvh  

Forte!

Redigeret af FORTE

Del dette indlæg

Link til indlæg
FORTE skrev, for 9 minutter siden:

Hej!!!

jeg må lige dele en fantastisk og sjælden oplevelse jeg havde forleden. 

CLAUDIA

pigen: 9,9 /10

sted: 9/10

lidenskab: 20/10!!

tilfredstillelse: 100/10!!!!

jeg har ikke kunne få hende ud af mit hoved.

Claudia er en klasse for sig, mega smukt hår, lækker silkeblød hud, en forførende smil, et par lystne sexede øjne og et par rigtig rigtig gode nødder!!! Det må jeg sgu sige. 

Jeg plejer at være meget kræsen men vil ønske at der var flere af denne type piger i Kbh. 

Jeg så hendes annonce, var lidt skepsis, meeen jeg tog chancen.  Ringede til hende fik en aftale og afsted til IslandsBrygge. 

Jeg blev guides op til en super super lækker hotelapart,  belysningen var lækkert, lækkert musik og en lækker duft...og så....

en sand colombiansk gudinde iført noget af det mest sexet lingeri og et par stilfuldt stilleter. 

Hun spurgte hvad jeg ønskede og jeg var for et øjeblik helt stum! Bogstaveligt talt!

jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige (jeg tænkte: Det er fanme min dag det her!)

jeg sagde bare til hende :

I WANT YOU!!!!

hun grinte højt, og spurgte igenhvad jeg ville . Så mange penge havde jeg ikke men jeg tog 1time . Det er en del mere end hvad jeg plejer at tag ved gp-besøg  

efter udveksling af pesetas og lidt afvask så gik vi stille og roligt hende til sengen

jeg kastede mig bare ned og lod hende tag over ! Hendes lækker gyldent glinsende hud!!!!!!! Aaaahhh 

normal er jeg til ligepå og hårdt men det var noget anderledes med hende her . Havde virkelig lyst til at nyde hende.

jeg vendte hende om og bare betragtede hende som en skulptur !

Så sprang tigeren op i mig og jeg begyndte at tag hende i alle stillinger .  Kunne ikke bestemme mig : doggy, missionæren, cowgirl, you name it  

lidt brutalt blev det på et tidspunkt da jeg bar hende op og gææænemkneppede hende stående!!! 

Efter et stykke tid stønnede hun “be varedeklarationerne with me baby”

så kom jeg tilbage til planet jorden og begyndte at knalde hende blidt indtil jeg ikke kunne holde til mere  og kanonen blev fyret af ;)

resten af tiden fik HUN en dejlig massage og vi snakkede om Colombia og alle de skønheder derfra jeg kunne komme i tanke om! 

Jeg gik derfra lidt omtåget , lidt højt , brugt og tja en salige følelser :D

Om jeg kan anbefale hende...tja, jeg ville ønske jeg kunne få hende til at blive i KBH  for ever and ever!!! 

God fornøjelse hvis I begiver jer ud til denne noget “caliente mamasita!”

mvh  

Forte!

Super anmeldelse. 

Er det hende på billederne?

Og hvad var prisen på en time? Hvad var med i prisen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
FORTE skrev, for 1 minut siden:

:D:D :D

Læs igen:

carefull

Ok....Normalt kan man jo nogenlunde gennemskue hvad det skulle have stået, men den her var sgu lidt for svær :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brownie skrev, Lige nu:

Super anmeldelse. 

Er det hende på billederne?

Og hvad var prisen på en time? Hvad var med i prisen?

JAAAA!!!

og JEG synes hun så 10 gange bedre ud den aften!!!

omkring 1.200 kr tror jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Eron
FORTE skrev, for 39 minutter siden:

JAAAA!!!

og JEG synes hun så 10 gange bedre ud den aften!!!

omkring 1.200 kr tror jeg

OMKRING 1200??? Fik hun selv lov til at tage fra pungen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lynkineseren skrev, 1 time siden:

Tak for deleren FORTE! Det kalder jeg en anbefaling. Og jeg kan slet ikke forestille mig hende flottere end på billederne! WOW

Jamen altså! Det synes jeg  

jeg kan ikke love noget , men den aften så hun sku fanme lækker ud . Det må jeg giv hende. 

Det var især hendes gylden hud som duftede så godt og var silkeblødt. 

Det kan man jo ikke se på billederne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 3 timer siden:

Vanvittig flot latina!

Claudia rykkede vist lige endnu et par takker op på to-do listen med den anmeldelse. :)

nu har jeg givet jer en guldkorn!

Jeg opfordre ALLE herinde til at pege på én enkelt GP som på nuværende tidspunkt  kan måle sig med hende

Jeg tænker især på hendes eksotisk latin elegance og prunkløs lækker gyldent velduftende silkeblød hud og med de kasser osv....

( og så til de priser)

Kan I komme med nogle bud?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har testet pigen.

Billederne er retvisende. Super :)

Servicen var middelmådig og der var ikke den store GFE. Kysser f.eks. stort set ikke.

Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror FORTE hade en fantastisk oplevelse med Claudia. Men vi har ju alle olike. Min oplevelse var väldigt lik den Liverpool hade. 

En meget flot pige, absolut, men sexet var meget middelmådig och icke den indlevelse jeg sökte. Men en superflot pige men jeg kommer likt Liverpool icke igen.

Men om ni treffer Claudia hoppas jeg ni får samme oplevelse som FORTE. Men det fick icke jeg med Claudia. /A

Del dette indlæg

Link til indlæg

Claudia er ju anmeldt mange ganger och mange er ju high på Claudia så det må vare att Claudia er mer av en kemipige. Som jeg skrev förr, Claudia er en av de anledningar till varför Colombia anses ha mange läckre, flotte piger. Hon er egte modelflot!!:wub: Men det var icke alls den gode kemi för mig. /A

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CuriousDk

Jeg havde også en rigtig god oplevelse med Claudia, da jeg besøgte hende i Søborg for noget tid siden. God sex og masser af tungekys, men det kan jo godt være, at det har ændret sig lidt siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

Jeg har selv tidligere anmeldt Claudia og kan kun gi Forte ret....hun er helt fantastisk og i min personlige top 3. Besøgte hende for nyligt og hvert nyt besøg overgår det andet......helt outstanding. Men, jo kemi betyder altid meget for helheden. Til info, tager hun 1600 for 1h.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser godt nok lækker ud på billederne.

Men der er da en pæn forskel på 1200 og 1600 (+33%). Det er jo nok desværre Forte der stadig har været lidt svimmel :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
gokke72 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har selv tidligere anmeldt Claudia og kan kun gi Forte ret....hun er helt fantastisk og i min personlige top 3. Besøgte hende for nyligt og hvert nyt besøg overgår det andet......helt outstanding. Men, jo kemi betyder altid meget for helheden. Til info, tager hun 1600 for 1h.

Hej!

må jeg ikke lige få navne og link til dine to andre i din top 3??

synes jeg tit bliver skuffet så vil gerne finde flere på samme niveau som Claudia !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gokke72

Jo da....men tænk på der langt flere meget mere erfarne Alfa haner herinde end lille mig og mine kun ca. 50 gp'ere som sammenligningsgrundlag :D

Top 3, og nok en delt førsteplads Vicky B og Salma, plus omtalte Claudia.

Links finder du let selv....er på rejsende fod p.t, så har ikke lige tiden, til det.........;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ring når Sofia Vergara kommer til København...så hopper jeg også på en latina/colombiana :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...