Hop til indhold
NN 8000

Ping(?), Dee Day, Trøjborg, Aarhus

Recommended Posts

Var forbi i dag, blev lukket ind af en smilende, sød, nydelig Ping(?). Spurgte til varighed og ekstra, men startede med massagen, som var til den blide side. Efterhånden en del pirring og efter ‘turn around’ intensiveres dette, hvilket havde sin effekt. Blev tilbudt HJ til 600 eller FP til 1000, men nøjedes med et hurtigt, OK HJ. 

Aftørring og et glas vand og ‘next time sex, OK?’  

Kommer måske igen. 

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
NN 8000 skrev, for 12 minutter siden:

Var forbi i dag, blev lukket ind af en smilende, sød, nydelig Ping(?). Spurgte til varighed og ekstra, men startede med massagen, som var til den blide side. Efterhånden en del pirring og efter ‘turn around’ intensiveres dette, hvilket havde sin effekt. Blev tilbudt HJ til 600 eller FP til 1000, men nøjedes med et hurtigt, OK HJ. 

Aftørring og et glas vand og ‘next time sex, OK?’  

Kommer måske igen. 

NN

Hej NN: Den lækre unge og petit pige hedder PINK.

Tænker stadig på mine mange besøg hos hende, både her i DK og i Thailand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
NN 8000 skrev, for 22 timer siden:

Kommer måske igen

Pink er nok et besøg værd, til Fp. dog er hun mega lille og smutter nok  ud af hænderne på dig når du kommer :P 

jeg har egentlig undladt at skive et Indlæg om midt besøg, pga. Andre omstændigheder :huh: dette ska dog ikk gå

ud over Pink <3 hun er absolut et besøg værd, dog har jeg aldrig set så små Bryster :huh: ca samme str. som missen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Danskmand skrev, for 10 minutter siden:

Hvor på trøjborg ca 

Brug Thailisten ellers ligger det meget tæt omkring krydset ved Randersvej og ringgaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Ansporet af jeres positive skriverier og det faktum at jeg tidligere (for længe siden) har besøgt Pink, tror det var i Grønnegade, besøgte jeg den unge pige i dag. Lad det være sagt med det samme, besøget levede ikke op til mine forventninger.......

Først det positive: Hvis men er til små piger med små bryster, så bliver man glad af at se på Pink, hun ser godt ud..... Rummet jeg var i havde en hævet dobbeltsengelignende konstruktion med en lille stige for enden, de er ikke så store ;-) det er langt bede end at ligge på en massagebriks, mine knap 2 meter kan ikke rigtigt være der og det er besværligt under akten, det var det positive.....

Ift massagen, så havde det intet med massage at gøre, behagelig berøring kunne man kalde det for....men pyt være med det da det ikke var dette jeg kom efter. Efter lidt massage aftalte vi fuld pakke og Pink fik sine penge, forsvandt og kom tilbage med kondom.

Hun ville gerne styre akten, det har jeg det bedst med at jeg gør, så lidt bøvlen frem og tilbage, men fik dog lagt hende ned i al mindelighed. Jeg nussede hende og arbejde mig syd over for at slikke hende, men igen blev det lidt som en brydekamp, jeg kunne ikke rigtigt komme til og hun virkede lidt forbeholdene, jeg vendte mig og lagde mig på siden, så hun også kunne slikke mig, men nej.... Ikke uden gummi.... Med gummi er efter min mening stort set ligegyldigt. 

Så igang i missionæren, jeg fik besked på at være forsigtig, fair nok, men det tangerede at hun gerne ville spare på forretningen til kommende kunder, altså lidt snyd.... Kyssede hende lidt, men igen lidt forbeholdene, dog blev dette bedre efterhånden.

skiftede stillinger et par gange, men det gik ikke, jeg var for stor, fik hende op på alle fire, lidt "brydekamp" igen hvor hun prøvede at manorere sig i en stilling hvor jeg ikke rigtigt kunne komme ordentligt ind og efter kort tid gav jeg op.  Tilbage på ryggen og så gjorde jeg mig færdig. 

Alt i alt en lidt blandet oplevelse..... Jeg kan ikke sige at hun ikke var sød og smilende, for det var hun, vi talte godt sammen og jeg fornemmede god kemi, Super flot lille pige, Men sex delen var bestemt ikke godkendt, føler at hun prøver at snyde udenom og komme så let fra det som muligt. fint nok at være forsigtig og gå langsomt til værks, men når man ligger kassen for fuld pakke, så forventer jeg også at der er lidt aktivitet. 

Da jeg gik så jeg en anden pige på vej ud, jeg vil tro samme alder og hun talte lidt dansk, hun så også rigtigt godt ud, ihvertfald havde hun et pænt ansigt, jeg fik desværre ikke fat i hendes navn, men måske en af jer kan hjælpe her ??? Også gerne med lidt beskrivelse af resten af hende, det var svært at se da hun sad i sofaen med en dyne.....Hvis jeg kommer tilbage, så bliver det for at besøge hende, Pink er jeg desværre færdig med.

WH

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den anden pige kunne godt være Bew lidt skæve tænder men dejlig sex.

Venligst 8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
8000 skrev, for 2 minutter siden:

Den anden pige kunne godt være Mew lidt skæve tænder men dejlig sex.

Venligst 8000

Hej 8000. Du har muligvis ret, men jeg tror ikke, at Bew taler ret mange ord dansk, men det gør mutter (Day) til gengæld rigtig flot endda, men hun giver desværre max. et HJ nu.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
White hunter skrev, for 2 timer siden:

.....Hvis jeg kommer tilbage, så bliver det for at besøge hende, Pink er jeg desværre færdig med.

Jeg vil rigtig gerne svarer på dit Indlæg, men bliver dog lige så langt som dit, og måske længere?

Pt er jeg for træt (dårlig undskyldning) men sådan er det :mellow: jeg vil hellere skrive når jeg er Ok :)

Dog vil jeg da lige orienterer at Beew ikk kan et ord på dk, til gengæld ved hun hva sex er,

og nok det vi kommer efter? Indtil da, se jer for, inden i vælger, Thaierne er her kun for en ting :huh: 

Go aften :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Thaimig skrev, for 22 timer siden:

Jeg vil rigtig gerne svarer på dit Indlæg, men bliver dog lige så langt som dit, og måske længere?

Pt er jeg for træt (dårlig undskyldning) men sådan er det :mellow: jeg vil hellere skrive når jeg er Ok :)

Dog vil jeg da lige orienterer at Beew ikk kan et ord på dk, til gengæld ved hun hva sex er,

og nok det vi kommer efter? Indtil da, se jer for, inden i vælger, Thaierne er her kun for en ting :huh: 

Go aften :)

Hører da gerne fra dig, evt PM.

Wh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
White hunter skrev, den ‎12‎-‎12‎-‎2017 at 21:00:

Hører da gerne fra dig, evt PM.

Jamen hej igen og ja jeg tror ganske enkelt du har været for stor, for pigen, ikk for at skub til din selvtillid, men Thaier er små, og specielt Pink :P 

som jeg skrev tidligere, har jeg aldrig set så små Bryster og lille mis, altså når Bryster bliver mindre end en A skål, ja så er de små :huh: 

jeg er en af almindelig str. Og da jeg var sammen med hende, (som i øvrigt var Ok, og uden bryde) følte jeg hun var stram, meget stram :) 

nok om det, jeg tror bare vi ska finde en der passer? Der vil jeg tro, at Beew ku være noget for dig, hun ka bare det med sex :wub: 

Hva det ang. Massage, ja så er det ikk den slags Klinikker man ska besøg men omvendt er det vel dejlig og ikk mindst optimal at få begge dele

samme sted? Dette er så bare ikk i mine øjne tilfældet for tiden, syntes mere det pt ikk har været tilfældet  i lang tid, og  er tegn på at de kun er her for en ting :huh: 

Men dejlig er de, og bare de dog ku holde tungen lige i munden, og holde sig fra de hvide løgne :huh: 

Go aften herfra :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, 1 time siden:

Jamen hej igen og ja jeg tror ganske enkelt du har været for stor, for pigen, ikk for at skub til din selvtillid, men Thaier er små, og specielt Pink :P 

som jeg skrev tidligere, har jeg aldrig set så små Bryster og lille mis, altså når Bryster bliver mindre end en A skål, ja så er de små :huh: 

jeg er en af almindelig str. Og da jeg var sammen med hende, (som i øvrigt var Ok, og uden bryde) følte jeg hun var stram, meget stram :) 

nok om det, jeg tror bare vi ska finde en der passer? Der vil jeg tro, at Beew ku være noget for dig, hun ka bare det med sex :wub: 

Hva det ang. Massage, ja så er det ikk den slags Klinikker man ska besøg men omvendt er det vel dejlig og ikk mindst optimal at få begge dele

samme sted? Dette er så bare ikk i mine øjne tilfældet for tiden, syntes mere det pt ikk har været tilfældet  i lang tid, og  er tegn på at de kun er her for en ting :huh: 

Men dejlig er de, og bare de dog ku holde tungen lige i munden, og holde sig fra de hvide løgne :huh: 

Go aften herfra :)

 

du ved godt hvordan du kan se om en thai kommer med en hvid løgn...... ?

hun bevæger læberne.... :) 555 haha....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, den ‎13‎-‎12‎-‎2017 at 23:15:

du ved godt hvordan du kan se om en thai kommer med en hvid løgn...... ?

hun bevæger læberne.... :) 555 haha....

I know :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...