Hop til indhold

Recommended Posts

Så er jeg kommet hjem fra mit eventyr med Chanel. Der er kun 2 negative ting at sige om hende. Det vil jeg så nævne senere.

Lad os starte med det positive: Chanel har en smuk pigefigur. Lækkert langt hår, gode bryster og en fræk sexet numse. Hun er virkelig en snaksaglig, smilende og små dansende festpige. Hun har en dejlig pik som jeg smuttede grundigt igennem og det var virkelig frækt at udføre en 69'er stilling med hende; synes ikke jeg kan huske jeg havde denne stilling med en trans pige før, men damn jeg nød det. Hendes pik er nok ca. 16-17 cm lang og den er var dejlig stiv. Men jeg er (som jeg flere gange har nævnt før) en aktiv fyr, så hun skulle gennem kneppes. Hun red på min stive pik og så ud til at nyde det. Jeg nød i hvert fald synet af hendes pik mens hun red på mig, og det føltes også godt at være oppe i hende. For at gøre en historie kort, så var den sidste stilling missionæren, hvor jeg virkelig hårdt kneppede hende til jeg kom op i hende, med kondom på. Hun var også mega liderlig og onanerede sin kølle til hun kom på maven, mens jeg stadigvæk havde min pik oppe i hende.


Nu til det negative:
1. Hun havde det fint med kys på munden og læberne, men ikke nogen tungekys. Måske blev det for intimt, jeg ved det ikke. Hun smågrinede da jeg prøvede på det. For vi havde ellers en super dejlig kemi sammen.
2. Og det var det værste. Jeg ved ikke om jeg har været uheldig i dag, men hun var ikke helt glatbarberet som hun skulle. Ikke noget hår man kan se, slet ikke. Hun så faktisk dejlig blød ud. Men når jeg prøvede på at kramme hende, så kunne jeg mærke på hendes krop den ikke var glatbarberet som den skulle. Virkelig, virkelig ærgerligt.

Hvis jeg skal besøge hende igen, så vil jeg nok bede hende pænt om at være glatbarberet næste gang. Så kan jeg nemlig virkelig kramme hende, for hun er pisselækker. :-) 

 

1955 skrev, for 5 timer siden:

Og jeg glæder mig meget til at læse om du kan bekræfte de øvrige flotte anmeldelser :-) Hun ligger øverst på min to do liste inden nytår. Kunne du finde ud af hvor længe hun blir her?

Go fornøjelse :-)

1955

 

Jeg har spurgt hende hvornår hun tager hjem. Og det gør hun i morgen aften. Hun kommer tilbage omkring den 10. januar, hvis jeg hørte rigtigt.

Redigeret af haija

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
1955 skrev, den 20/12/2017 at 22:23:

Tak Happy - mener jeg har læst et sted, at hun kommer retur til Januar? Nå jeg vil følge med. 

Hvordan gik det så? :-)

Det gik rigtig fint :-) hun er her 2 uger endnu og er en flot og meget fit pige... sød og ægte liderlig så absolut et besøg værd. Ægte fotos - sutter og knalder med dejlig energi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper

Hun var i fin form idag og leverede en flot klat på lagnet mens jeg bollede hende bagfra - hun kan bare sit håndværk og er sød og sjov.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
doggingkbh skrev, for 21 minutter siden:

Lyder spændende. Hvordan er prislejet?

1000 kr for en omgang - hun kigger ikke på uret men ca 45 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev trykket efterhånden for stort, og jeg blev fristet af Chanels annonce, hvor hun forekommer rigtig lækker og feminin... plus lige den lille ekstra spændende detalje. Hun (jeg har efter besøget lidt vanskeligt ved at tænke "hun", men er mere ovre i nærheden af "han") er rigtig fræk, og selv da jeg var kommet, insisterede hen på, at hen også ville have noget ud af det. Så jeg blev sat på den frække opgave at få den dejlige lille "detalje" til at sprøjte via et godt gammedags handjob. Og det lykkedes da selvfølgelig også. Frækt. Derefter en fælles tur under bruseren. Dejlig afslutning. 

Men, og der er et lille men. Som anført af andre, så har Chanel desværre små bitte "skægstubbe" på dele af kroppen. Og så har hun de hårdeste bryster, jeg nogensinde har rørt ved - hvad mon der dog er puttet i dem? Alt ialt vanskeligt at bibeholde illusionen om "chick with a dick". Hvilket måske også er lidt for naivt.

Sammenfattende havde jeg en rigtig god oplevelse. Men næste gang er jeg helt sikkert tilbage til en af vore overmåde lækre thai ladyboys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...