MrHey 13 Skrevet 6. December, 2017 Nogen der har erfaringer med hende her? Hun lyder dælme fræk og ser lækker ud: https://sugardaters.dk/show?alias=Misyasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 15. Februar, 2018 Hey alle vil bare lige oplyse om, at pigen er blevet lidt rund om maven hun virker sød og rar, men man skal bare vide, at når først akten går i gang, så koster alt ekstra i forhold til det hun oplyser på SD, så alt i alt ikke en god oplevelse for mig i alt fald, men gør jer jeres egne erfaringer, prisen var ok hvis ikke alt det ekstra kom med. kan ikke sige noget om selve akten for mistede lysten og stoppe før vi var gået i gang - self med ingen mulighed for dollars retur. Hygge der ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 15. Februar, 2018 Dustman skrev, for 51 minutter siden: Hey alle vil bare lige oplyse om, at pigen er blevet lidt rund om maven hun virker sød og rar, men man skal bare vide, at når først akten går i gang, så koster alt ekstra i forhold til det hun oplyser på SD, så alt i alt ikke en god oplevelse for mig i alt fald, men gør jer jeres egne erfaringer, prisen var ok hvis ikke alt det ekstra kom med. kan ikke sige noget om selve akten for mistede lysten og stoppe før vi var gået i gang - self med ingen mulighed for dollars retur. Hygge der ude Er hun gravid ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dustman 48 Skrevet 16. Februar, 2018 Nej det var ikke den type mave - tror for meget mad og drikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nicefyr333 13 Skrevet 16. Februar, 2018 jeg har mødt hende en gang.. hun er faktsik ikke ret fræk og flot i virkeligheden efter min mening, slet ikke krop.. ikke pæne bryster osv.. hun virkede til og være lettere fuld/påvirket af et eller andet ihvert fald. så ikke nogen god oplevelse for mig heller ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrHey 13 Skrevet 17. Februar, 2018 Tak for svar. Tror jeg vælger at gå udenom hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Samson Skrevet 17. Februar, 2018 Ej hun er da okay.. ihvertfald til blow. Jeg har ikke rigtigt kunnet få aftale i stand om andet. Men godt og dybt.. det var fint, og hun var sød. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg