Hop til indhold
MrHey

Misyasmin Aalborg

Recommended Posts

Hey alle

vil bare lige oplyse om, at pigen er blevet lidt rund om maven :) hun virker sød og rar, men man skal bare vide, at når først akten går i gang, så koster alt ekstra i forhold til det hun oplyser på SD, så alt i alt ikke en god oplevelse for mig i alt fald, men gør jer jeres egne erfaringer, prisen var ok hvis ikke alt det ekstra kom med. kan ikke sige noget om selve akten for mistede lysten og stoppe før vi var gået i gang :( - self med ingen mulighed for dollars retur.

 

Hygge der ude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dustman skrev, for 51 minutter siden:

Hey alle

vil bare lige oplyse om, at pigen er blevet lidt rund om maven :) hun virker sød og rar, men man skal bare vide, at når først akten går i gang, så koster alt ekstra i forhold til det hun oplyser på SD, så alt i alt ikke en god oplevelse for mig i alt fald, men gør jer jeres egne erfaringer, prisen var ok hvis ikke alt det ekstra kom med. kan ikke sige noget om selve akten for mistede lysten og stoppe før vi var gået i gang :( - self med ingen mulighed for dollars retur.

 

Hygge der ude

Er hun gravid ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har mødt hende en gang.. hun er faktsik ikke ret fræk og flot i virkeligheden efter min mening, slet ikke krop.. ikke pæne bryster osv..

hun virkede til og være lettere fuld/påvirket af et eller andet ihvert fald. så ikke nogen god oplevelse for mig heller ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej hun er da okay.. ihvertfald til blow. Jeg har ikke rigtigt kunnet få aftale i stand om andet. Men godt og dybt.. det var fint, og hun var sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...