Hop til indhold

SiljeAalborg

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvordan fik du kontakt til hende hun har fået nyt nr og det har jeg prøvet.

Skrevet

Tyren2016.. tror blot hun er selektiv :-) 

G.

Skrevet
Tyren2016 skrev, den 17/12/2017 at 13:10:

Hvordan fik du kontakt til hende hun har fået nyt nr og det har jeg prøvet.

Hun bor nu ikke i Aalborg med 40 km syd for i Arden men hun er sikkert dejlig men utrolig svær at få en aftale med desuden har hun en datter har hun da skreves at man også kan lege emd det tilbyder også sm lege det har de da skrevet men har ikke besøgt dem  endnu

Skrevet
Glatpung skrev, for 59 minutter siden:

Hun bor nu ikke i Aalborg med 40 km syd for i Arden men hun er sikkert dejlig men utrolig svær at få en aftale med desuden har hun en datter har hun da skreves at man også kan lege emd det tilbyder også sm lege det har de da skrevet men har ikke besøgt dem  endnu

Tror ikke det er den samme Silje som der er linket til i OP.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 42 minutter siden:

Tror ikke det er den samme Silje som der er linket til i OP.

Nej - det er noget værre vrøvl , han skriver ...

Skrevet
Vendelboen skrev, for 9 timer siden:

NÅ å og i laver ikke fejl det er nok flere der bruger det dæk navn  sikkert Jeg kender rimeligt til markedet inden  for   klinikker i AAlborg

Vendelboen skrev, for 9 timer siden:

Skrevet
Glatpung skrev, for 12 minutter siden:

NÅ å og i laver ikke fejl det er nok flere der bruger det dæk navn  sikkert Jeg kender rimeligt til markedet inden  for   klinikker i AAlborg

Silje er nok ca 30 år gammel og jeg tror altså ikke , at hun har en datter som arbejder i branchen .. 

Da jeg besøgte hende sidst i juli , arbejdede hun fra en lille lejlighed i Aalborg ...

Skrevet
Glatpung skrev, for 46 minutter siden:

Man skal altså være sikker og undersøge tingene ordentlig inden man kommer med sådan nogle udmeldinger.

Meget useriøst... 

Skrevet

Jeg har været der, og er helt enig i anmeldelsen fra trådstarter

:-) god Jul

G.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.