Hop til indhold
Kannibal

SiljeAalborg

Recommended Posts

Tyren2016 skrev, den 17/12/2017 at 13:10:

Hvordan fik du kontakt til hende hun har fået nyt nr og det har jeg prøvet.

Hun bor nu ikke i Aalborg med 40 km syd for i Arden men hun er sikkert dejlig men utrolig svær at få en aftale med desuden har hun en datter har hun da skreves at man også kan lege emd det tilbyder også sm lege det har de da skrevet men har ikke besøgt dem  endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 59 minutter siden:

Hun bor nu ikke i Aalborg med 40 km syd for i Arden men hun er sikkert dejlig men utrolig svær at få en aftale med desuden har hun en datter har hun da skreves at man også kan lege emd det tilbyder også sm lege det har de da skrevet men har ikke besøgt dem  endnu

Tror ikke det er den samme Silje som der er linket til i OP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 9 timer siden:

Nej - det er noget værre vrøvl , han skriver ...

NÅ å og i laver ikke fejl det er nok flere der bruger det dæk navn  sikkert Jeg kender rimeligt til markedet inden  for   klinikker i AAlborg

Vendelboen skrev, for 9 timer siden:

Nej - det er noget værre vrøvl , han skriver ...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 12 minutter siden:

NÅ å og i laver ikke fejl det er nok flere der bruger det dæk navn  sikkert Jeg kender rimeligt til markedet inden  for   klinikker i AAlborg

 

Silje er nok ca 30 år gammel og jeg tror altså ikke , at hun har en datter som arbejder i branchen .. 

Da jeg besøgte hende sidst i juli , arbejdede hun fra en lille lejlighed i Aalborg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 46 minutter siden:

NÅ å og i laver ikke fejl det er nok flere der bruger det dæk navn  sikkert Jeg kender rimeligt til markedet inden  for   klinikker i AAlborg

 

Man skal altså være sikker og undersøge tingene ordentlig inden man kommer med sådan nogle udmeldinger.

Meget useriøst... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...