Kannibal 0 Skrevet 6. December, 2017 Var på besøg hos SiljeAalborg i dag. Hvilken skøn og lækker kvinde. Følte mig fuldstændig tryg i hendes hænder. Kan varmt anbefale et besøg hos denne skønne kvinde. https://annoncelight.dk/showad/238340 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren2016 10 Skrevet 17. December, 2017 Hvordan fik du kontakt til hende hun har fået nyt nr og det har jeg prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gupta 13 Skrevet 17. December, 2017 Tyren2016.. tror blot hun er selektiv G. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 19. December, 2017 Tyren2016 skrev, den 17/12/2017 at 13:10: Hvordan fik du kontakt til hende hun har fået nyt nr og det har jeg prøvet. Hun bor nu ikke i Aalborg med 40 km syd for i Arden men hun er sikkert dejlig men utrolig svær at få en aftale med desuden har hun en datter har hun da skreves at man også kan lege emd det tilbyder også sm lege det har de da skrevet men har ikke besøgt dem endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. December, 2017 Glatpung skrev, for 59 minutter siden: Hun bor nu ikke i Aalborg med 40 km syd for i Arden men hun er sikkert dejlig men utrolig svær at få en aftale med desuden har hun en datter har hun da skreves at man også kan lege emd det tilbyder også sm lege det har de da skrevet men har ikke besøgt dem endnu Tror ikke det er den samme Silje som der er linket til i OP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 19. December, 2017 AalborgLook skrev, for 42 minutter siden: Tror ikke det er den samme Silje som der er linket til i OP. Nej - det er noget værre vrøvl , han skriver ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 19. December, 2017 Vendelboen skrev, for 9 timer siden: Nej - det er noget værre vrøvl , han skriver ... NÅ å og i laver ikke fejl det er nok flere der bruger det dæk navn sikkert Jeg kender rimeligt til markedet inden for klinikker i AAlborg Vendelboen skrev, for 9 timer siden: Nej - det er noget værre vrøvl , han skriver ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 815 Skrevet 19. December, 2017 Glatpung skrev, for 12 minutter siden: NÅ å og i laver ikke fejl det er nok flere der bruger det dæk navn sikkert Jeg kender rimeligt til markedet inden for klinikker i AAlborg Silje er nok ca 30 år gammel og jeg tror altså ikke , at hun har en datter som arbejder i branchen .. Da jeg besøgte hende sidst i juli , arbejdede hun fra en lille lejlighed i Aalborg ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 19. December, 2017 Glatpung skrev, for 46 minutter siden: NÅ å og i laver ikke fejl det er nok flere der bruger det dæk navn sikkert Jeg kender rimeligt til markedet inden for klinikker i AAlborg Man skal altså være sikker og undersøge tingene ordentlig inden man kommer med sådan nogle udmeldinger. Meget useriøst... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gupta 13 Skrevet 21. December, 2017 Jeg har været der, og er helt enig i anmeldelsen fra trådstarter god Jul G. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg