Hop til indhold

Recommended Posts

Kære alle

Er der nogen af jer dejlige glædespiger, der kan og vil hjælpe mig til at udleve nedenstående fantasi? (Eller brødre, der kan give mig et tip til, hvem der kunne være med på den)

Jeg søger en GP, der vil love at have det samme tøj på fra inderst til yderst 24 timer i døgnet i minimum tre dage i træk (gerne mere) uden på noget tidspunkt at vaske sig noget sted på kroppen (almindelig håndvask er selvfølgelig ok). Hun skal helst også have haft sokker og tætsiddende sko på i den samme periode (skoene kan dog tages af om natten - så længe sokkerne ikke skiftes, og skoene er de samme hver dag), så der kan udvikle sig en god omgang sved også her. Vi skal så mødes, og jeg skal have lov til at pakke hende ud og snuse og slikke overalt på kroppen - inklusiv armhuler, fødder, fisse og røv. Jo mere lugt, jo bedre!

Det ville desuden være fantastisk, hvis hun samtidig ville undlade at børste tænder hele den dag, hvor vi mødes - og så skal jeg indsnuse hendes ånde, og hun skal spytte mig så meget som muligt i munden (og det er ikke et minus, hvis hun er ryger - dog heller ikke et must).

Hvis jeg også får lov til at drikke hendes tis, vil det være et meget stort ekstra plus.

Og hvis det skal være helt perfekt, har hun sørget for at spise kål, rodfrugter eller lignende dagen inden, så hun kan prutte mig i hovedet, mens jeg snuser og slikker hende i røven.

Derefter almindelig sex - alt efter hvad hun ellers tilbyder...

Håber, nogen kan hjælpe! Jeg ved, at det er meget at bede om, men det vil være meget stort for mig at få prøvet!

Skriv også gerne, hvis nogen kan opfylde bare nogle af elementerne i min fantasi ;)

Knus fra Fausto

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op.... det bliver jo nok dyrt. Mon ikke du skal betale for 3 dage.... du afholder jo pigen fra at have anden indtjening i disse 3 dage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 41 minutter siden:

Hold da op.... det bliver jo nok dyrt. Mon ikke du skal betale for 3 dage.... du afholder jo pigen fra at have anden indtjening i disse 3 dage...

Muligvis. Jeg har godt tænkt på det. Men nu skal jeg jo først se, om der overhovedet er nogen, der er med på fantasien - så må vi se på prisen bagefter ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fausto,

En virkelig fed fantasi, som jeg virkelig håber du for mulighed for at udleve.

Og hvor vil det være dejligt hvis en af de mange skønne Dominaer eller GP'er i Danmark vil give dig den oplevelse.

Held og lykke

 

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...