Martinh 8 Skrevet 5. December, 2017 Var på besøg hos Line i lørdags, og det var godt nok noget som har givet smil på læben de næste par dage! http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/120-jyske-line-45-50342465 Lever fuldt ud op til billederne oger også rigtig køn oven i den lækre krop! Jeg bestilte en halv time hvor hun også skulle tage mig med strapon. Fik nogen fantastiske kys lige på fra starten og hun er bare virkelig godt på og er så sød! Samt en meget berøringsvenlig krop. Super godt blowjob og hun er godt stram synes jeg! (Er meget gennemsnitlig i størrelsen) Strapon havde hun også helt styr på, og var bare generelt en super god oplevelse. Har sjældent oplevet så indlevende piger som hende, og vil derfor kun anbefale hende. Uanset hvad man er til af det hun har på menuen. Jeg skal uden tvivl på besøg hos hende igen! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 5. December, 2017 (edited) Martinh skrev, for 9 minutter siden: Var på besøg hos Line i lørdags, og det var godt nok noget som har givet smil på læben de næste par dage! http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/120-jyske-line-45-50342465 Lever fuldt ud op til billederne oger også rigtig køn oven i den lækre krop! Jeg bestilte en halv time hvor hun også skulle tage mig med strapon. Fik nogen fantastiske kys lige på fra starten og hun er bare virkelig godt på og er så sød! Samt en meget berøringsvenlig krop. Super godt blowjob og hun er godt stram synes jeg! (Er meget gennemsnitlig i størrelsen) Strapon havde hun også helt styr på, og var bare generelt en super god oplevelse. Har sjældent oplevet så indlevende piger som hende, og vil derfor kun anbefale hende. Uanset hvad man er til af det hun har på menuen. Jeg skal uden tvivl på besøg hos hende igen! Der må vel være tale om den samme Line som i denne tråd ?? Det er i hvert fald samme nummer..... Redigeret 5. December, 2017 af DK fyr 34 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martinh 8 Skrevet 5. December, 2017 Det kan godt være, men man kan ikke lige se nogen billeder på det link der er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 5. December, 2017 Martinh skrev, for 7 minutter siden: Det kan godt være, men man kan ikke lige se nogen billeder på det link der er. Nej linket virker ikke længere, men det må være den samme pige. Navn og det at hun tydeligvis er fra det nordlige Jylland..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martinh 8 Skrevet 5. December, 2017 Det er det nok, men billederne vil jeg vurdere er ægte. Kan i hvertfald konstatere at det billede med straponen er ægte, for det er den samme hun har. De andre billeder der er linket til ligner hende ikke, hun er pænere end det synes jeg. Nordjylland lyder også meget passende på hendes dialekt, egentlig meget charmerende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Line 14 Skrevet 12. Februar, 2018 DK fyr 34 skrev, den 5/12/2017 at 17:23: Nej linket virker ikke længere, men det må være den samme pige. Navn og det at hun tydeligvis er fra det nordlige Jylland..... Seriøst .. Hvorfor blive ved med at kører i noget som er blevet “gjort godt igen” Nu er det jo altså lang tid siden. Jeg brugte kun de billeder, de første 3 weekender jeg var startet herovre. Og så fik jeg lavet nogle nye, som ER helt og addeles mig der er på billederne !!. Det er også derfor jeg har vandmærke på dem. Sådan at andre piger ikke kan bruge mine billeder (Det er jo ret dumt hvis en anden pige bruger mine billeder, når der står “Jyske Line” henover alle billederne) Og det var simpelthen fordi, da jeg var startet herover med at arbejde igen. Der havde jeg kun billeder fra før jeg havde fået lavet bryster. For jeg går heller ikke selv ind for at man bruger andres billeder. Jeg syntes det er meget, meget vigtigt at ens gæster ved 100%, at den pige som de har kigget på og glædet sig til at besøge, at det faktisk også er hende der åbner døren. Så man ikke bliver, eller føler sig snydt. Så det var virkelig kun fordi, de billeder jeg havde fra inden jeg fik lavet mine bryster, der har jeg stort set ingen barm. + Jeg er så tynd på de billeder, at de ligner slet ikke mig, ikke sådan som jeg ser ud nu. - De var jo tilbage fra dengang jeg var 20år. Så lånte jeg de andre billeder lige kort, og selvom jeg jo godt vidste at det ikke var mig. Så tænkte jeg bare også alligevel, at billederne var ikke så langt fra som jeg ser ud ( altså kroppen ) - At jeg i det mindste følte at jeg kunne stå inde for de billeder. Ment på den måde, at jeg vidste at der ikke var så stor forskel på de billeder og mig, at der ikke var nogle gæster, der ville blive direkte sure eller føle sig snydt. For jeg havde nogle problemer med at finde en fotograf som var villig til at skrive under på at han aldrig må tage mine billeder og bruge dem et andet sted. Heller ikke engang på hans egen hjemmeside. Så det tog en smule tid, men så snart jeg fandt min fotograf, Da fik jeg taget billeder efter 3 dage, og fik dem klar til weekenden efter hvor jeg skulle på arbejde. Så helt ærligt. Hvorfor hiver du sådan noget negativitet frem, bare fordi der er en skøn og dejlig mand , som egentlig bare er sød at dele med jer andrehvad hans mening om mig er. Jeg kan kun sige at jeg er SÅ glad og har en utrolig god følelse indeni, over at vide hvor glad du er gået herfra ( Martinh ). Mange tanker, knus, kram og kys Line 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 12. Februar, 2018 Øh @Jyske Line.... alle andre indlæg end dit er skrevet den samme dag.... Nemlig den 5. december sidste år, så der er vist ingen der bliver ved med at køre i noget..... Dejlige billeder iøvrigt Velkommen til hovedstaden. Og til Eroguide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snoopy007 64 Skrevet 12. Februar, 2018 Trist at vi i det sydlige jylland, ikke har mulighed for at møde skønheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynkineseren 751 Skrevet 12. Februar, 2018 snoopy007 skrev, for 6 timer siden: Trist at vi i det sydlige jylland, ikke har mulighed for at møde skønheden Åhr, I har vel muligheden, det kræver bare lidt transport. Der er brødre fra Sverige, der kører dobbelt så langt for at besøge pigerne i Kbh., og de klager ikke 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Line 14 Skrevet 16. Februar, 2018 snoopy007 skrev, den 12/2/2018 at 09:34: Trist at vi i det sydlige jylland, ikke har mulighed for at møde skønheden Det har i da. Det er bare prøve at hører. Denne her weekend er skønheden nemlig på køretur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martinh 8 Skrevet 17. Februar, 2018 Det kan anbefales at tage den køretur hun er bare dejlig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DKC 90 Skrevet 26. Marts, 2019 Kører Line mon ud på besøg...?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Line 14 Skrevet 12. Juli, 2019 Noglegange gør jeg. Denne her weekend, Idag ( fredag d.12/7 - søndag d.14/7 ) Er jeg i København, og kan både besøges i privat lejlighed, men jeg kører også ud 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 15. Juli, 2019 Line er fantastisk - var forbi i weekenden - skøn pige, dejlig oplevelse - kan anbefales - kommer igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 15. Juli, 2019 Fantasisk at du/hun stadig er aktiv da SS jo lukker også der hvor Livlige Laura holdte til. Ærgeligt at det ikke blev til mere der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bluebird 83 Skrevet 15. Juli, 2019 Er meget enig hun er sååå sød også bliver hun bare en vildkat når man går igang.. hun var sulten så hun spurgte om jeg gad hente noget mac D til hende hvor vi hygge snakkede imens hun spiste bagefter OMG.. siger jeg bare ! blev så positivt overasket hun er virkelig skøn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bluebird 83 Skrevet 15. Juli, 2019 ppd skrev, for 5 timer siden: Fantasisk at du/hun stadig er aktiv da SS jo lukker også der hvor Livlige Laura holdte til. Ærgeligt at det ikke blev til mere der Lukker det?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 22. August, 2019 I mine øjne er det både usmart og useriøst ikke at have billeder på sin annonce. Jeg kunne aldrig drømme om at besøge en GP uden billeder, som endda er fulgt op af gode anmeldelser. But thats just me Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deepthroat fan 17 Skrevet 6. September, 2019 Hun er i Herning i denne weekend og jeg håber hun kommer igen. Hun ser nemlig dejlig ud og tilbyder lige præcis min favorit - deepthroat med megafransk. Desværre har jeg ikke tid i denne weekend. Æv. Men vil helt sikkert besøge hende for at se om hun kan tage den til roden. Jeg håber hun sluger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg