Hop til indhold

babewoman/ Tønder

Featured Replies

Skrevet

Det er hende som tidligere hed "adopteret" en fræk indisk kvinde. Jeg har ikke mødt hende, men skrevet med hende.

Skrevet
  • Author

Ok ja hun virker pænt fræk og vil gerne mødes :P

Skrevet

Du må lige give en tilbagemelding når du har prøvet hende af. :D

Skrevet
  • Author

I will @Sextoy :)

Skrevet

Fik en sutter af hende. Kunne slet ikke tænde på hende. Så måtte køre hjem igen

Skrevet
Lars 1985 skrev, den ‎12‎-‎12‎-‎2017 at 22:38:

Fik en sutter af hende. Kunne slet ikke tænde på hende. Så måtte køre hjem igen

Du kunne ikke tænde på hende, skriver du. Er hun meget overvægtig eller hvad skyldes det? Har kun se hendes ansigt, på hendes billeder. Og da ser hun da meget køn ud.. Men resten skal jo også gerne tænde :)

Skrevet

Har været forbi, det var ikke den helt store oplevelse, hun er sød, noget rund, hun bliver "ret varm og våd i trussen", det virker som om hun kan lide det :-). Prisen er noget over hvad jeg finder rimeligt, hvis man vurdere ud fra tid, udseende, hvad hun tilbyder og hvad man ellers kan finde i markedet. Men er man til en lille mørk kvinde med noget runde former, så skal man måske køre omkring Løgumkloster, jeg behøver ikke at prøve igen.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hansen 6270, hvordan kommer jeg i kontakt med hende, når jeg ikke er på sugar, og hvad er hendes priser??

Skrevet
dinjo skrev, for 18 minutter siden:

Hansen 6270, hvordan kommer jeg i kontakt med hende, når jeg ikke er på sugar, og hvad er hendes priser??

Er du for nærig til at bruge 250 dkr på 1 medr. Medlemsskab på sugardaters.dk så kommer du ikke i kontakt med hende, tvivler på at nogen herinde giver dig hendes private kontakt info. ..

• 1 year later...
Skrevet

Har hun skiftet navn?. For kunne godt tænke mig at checke ud. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.