Hop til indhold

Recommended Posts

Lars 1985 skrev, den ‎12‎-‎12‎-‎2017 at 22:38:

Fik en sutter af hende. Kunne slet ikke tænde på hende. Så måtte køre hjem igen

 

Du kunne ikke tænde på hende, skriver du. Er hun meget overvægtig eller hvad skyldes det? Har kun se hendes ansigt, på hendes billeder. Og da ser hun da meget køn ud.. Men resten skal jo også gerne tænde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi, det var ikke den helt store oplevelse, hun er sød, noget rund, hun bliver "ret varm og våd i trussen", det virker som om hun kan lide det :-). Prisen er noget over hvad jeg finder rimeligt, hvis man vurdere ud fra tid, udseende, hvad hun tilbyder og hvad man ellers kan finde i markedet. Men er man til en lille mørk kvinde med noget runde former, så skal man måske køre omkring Løgumkloster, jeg behøver ikke at prøve igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
dinjo skrev, for 18 minutter siden:

Hansen 6270, hvordan kommer jeg i kontakt med hende, når jeg ikke er på sugar, og hvad er hendes priser??

Er du for nærig til at bruge 250 dkr på 1 medr. Medlemsskab på sugardaters.dk så kommer du ikke i kontakt med hende, tvivler på at nogen herinde giver dig hendes private kontakt info. ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...