Hop til indhold
Sexdyretxxx

Ung Thaipige Århus - hvor ?

Recommended Posts

Jeps det kan jeg.

Viby gong Wat po 

hun opfylder de få krav du har. 

Venligst 8000

ps håber at din oplevelse bliver bedre end min,for min var ringe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Jeg kan også bekræfte, at der er en flot og ung pige på stedet. Jeg besøgte hende d. 19/11, men jeg må beklagelse sige, at sexdelen var meget tam, da hun overhovedet ikke var nærværende, men havde travlt med at se på tiden og dreje hovedet og lukke øjnene.

Kommer der helt sikkert ikke igen. Skal du til gengæld nyde det visuelle, så er Jenny oplagt - ellers ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvis det er den samme pige som var der for cirka en måned siden ...

så må jeg sige hun så meget ung ud .. og så også lidt beklemt ud ved situationen ....(arbejdet...)

jeg fik faktisk lidt ondt af hende ... og valgte at afbestille min tid hos hende...

men det kan jo ha været en anden pige og situationen kan ha ændret sig til idag...

(skal lige siges ... jeg har intet problem med 18 - 19 årige piger :P  men syntes bare hende her ikke så, så glad ud ved arbejdet ... og det ødelægger "lidt" stemningen for mig )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest White hunter
Thailife skrev, den 5. december 2017 at 11:41:

Pigen i Viby er 19 kan kun sige det har forbedret sig 

Hej Thailife

ved du om pigen på 19 er der endnu ?? Og er der nogen der ved hvad hun hedder ?? 

Wh 

Del dette indlæg

Link til indlæg
White hunter skrev, den 19/12/2017 at 03:29:

Hej Thailife

ved du om pigen på 19 er der endnu ?? Og er der nogen der ved hvad hun hedder ?? 

Wh 

Ved hun var der d.14 Tror hun er der 5-6 uger mere. Navn ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt galt på det sted. Kiggede forbi og ja: En ung skræmt pige på stedet. Drejede på hælen med en bemærkning om, at der var for koldt....

Ejeren blev stiktosset på mig. Jeg skulle ikke vise mig der igen. Nej, det kan hun da godt nok regne med, at jeg ikke vil!

Mvh

Lang

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...