Hop til indhold
fattigpik

Hvorfor betale for sex?

Recommended Posts

Sex er det nemmeste at få. siger jeg.

 

Men kvinder er svære til at blive i troen om sex. derfor er jeg tilbage i tanken om købesex.

 

Bliver nød til at skrive,,, jeg er ikke grim, min pik er rimelig, og er god til at sætte kvinden først.

 

De sidste to år har jeg haft omkring 37, undskyld lige nøjagtig, forskellige kvinde på og omkring min diller.

Alle sammen mødt på internette. nogle med lidt arbejde og andre rimelige hurtige.

Inden i spørger, hvilken sider,,,, er svarret scor, endate, komogvind og spigo.

Scor er dog det sværeste sted at score som single mand, hvis du ikke har en niece.

Jeg er ungkarl, og startede som 23 årige med at besøge kvinder uden forpligtelser.

I dag er jeg tæt på 50, så lidt erfaring inden for feltet er der tilsniget sig.

Da jeg startede med købesex, var det for at lure min masochist side.

Siden hen besøgte jeg også blide piger....

Jeg som er person er vild pervers, gider ikke forpligtelser, derfor er jeg på banen igen.

Hvorfor køber du sex?

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxx6000 skrev, for 24 minutter siden:

Må man høre hvilke sider du så bruger

:) Han skriver selv han bruger følgende sider: 

fattigpik skrev, for 4 timer siden:

Inden i spørger, hvilken sider,,,, er svarret scor, endate, komogvind og spigo.

Scor er dog det sværeste sted at score som single mand, hvis du ikke har en niece.

Jeg kender personligt kun scor ud af de 4 han lister op......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxx6000 skrev, for 19 minutter siden:

Argh...det synes synes jeg ikke jeg læste

tak.....måske reklame for de tvivlsomme sider?

Komogvind er en spilleside ligesom gratisspil osv.. Håber da ikke de egentlig ønsker reklame på den her måde.. Spigo tror jeg er lidt det samme.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 21 minutter siden:

Komogvind er en spilleside ligesom gratisspil osv.. Håber da ikke de egentlig ønsker reklame på den her måde.. Spigo tror jeg er lidt det samme.. 

Det er det for jeg har slået mine folder på spigo. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Godt for fattigfin han har sin succes, jeg er tilfreds med min succes, jeg tænker han er en der leger på denne side.

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 11 minutter siden:

Godt for fattigfin han har sin succes, jeg er tilfreds med min succes, jeg tænker han er en der leger på denne side.

Jeg har heller ikke noget at klage over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Endate er en helt almindelig datingside, hvor man kan skrive gratis. Den har jeg selv brugt, men jeg vil sige, at aktiviteten på siden er kraftigt dalende. Anyways alle de sider han lister er i mine øjne helt reelle sider - ingen svindel, fake eller noget der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fattigpik skrev, for 9 timer siden:

Sex er det nemmeste at få. siger jeg.

Men kvinder er svære til at blive i troen om sex. derfor er jeg tilbage i tanken om købesex.

Bliver nød til at skrive,,, jeg er ikke grim, min pik er rimelig, og er god til at sætte kvinden først.

De sidste to år har jeg haft omkring 37, undskyld lige nøjagtig, forskellige kvinde på og omkring min diller.

Alle sammen mødt på internette. nogle med lidt arbejde og andre rimelige hurtige.

Inden i spørger, hvilken sider,,,, er svarret scor, endate, komogvind og spigo.

Scor er dog det sværeste sted at score som single mand, hvis du ikke har en niece.

Jeg er ungkarl, og startede som 23 årige med at besøge kvinder uden forpligtelser.

I dag er jeg tæt på 50, så lidt erfaring inden for feltet er der tilsniget sig.

Da jeg startede med købesex, var det for at lure min masochist side.

Siden hen besøgte jeg også blide piger....

Jeg som er person er vild pervers, gider ikke forpligtelser, derfor er jeg på banen igen.

Hvorfor køber du sex?

 

Så i næsten 30 har du besøgt kvinder uden at betale for det, og hva' så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Komogvind er en spilleside ligesom gratisspil osv.. Håber da ikke de egentlig ønsker reklame på den her måde.. Spigo tror jeg er lidt det samme.. 

Kan man score på en spilleside???

Damn :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 37 minutter siden:

Kan man score på en spilleside???

Damn :) 

 

Man kan vel score den store gevinst??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Komogvind er en spilleside ligesom gratisspil osv.. Håber da ikke de egentlig ønsker reklame på den her måde.. Spigo tror jeg er lidt det samme.. 

Har også været på komogvind, altså for at spille, en slags tidsfordriv.

Det godt nok ved at være to/tre år siden, men husker stadig hvordan der på chatten, blev flirtet og inviteret på kaffe på kryds og tværs :P 

Det var mega sjovt at læse, man kunne næsten fornemme liderligheden hos alle de enlige kvinder.

Så det er ikke noget nyt der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 58 minutter siden:

Har også været på komogvind, altså for at spille, en slags tidsfordriv.

Det godt nok ved at være to/tre år siden, men husker stadig hvordan der på chatten, blev flirtet og inviteret på kaffe på kryds og tværs :P 

Det var mega sjovt at læse, man kunne næsten fornemme liderligheden hos alle de enlige kvinder.

Så det er ikke noget nyt der.

Ha ha... så forstår jeg måske bedre at der også er mænd der spiller på disse sider. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Ud over de nævnte sider kan tilføjes Victoria Milan. Det koster at blive medlem men jeg har haft godt jackpot der :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg køber sex fordi der ganske enkelt er en kortere accelerationsbane. Altså fra jeg har lyst, finder en lækker pige og til vi kan knalde. Det er i høj grad for at springe drama og dating elementet over. Jeg forsøger især at gå efter kvinder på sites som sugardaters. Det sker, at jeg finder piger som vil have penge (og penge hver gang). Tendensen det sidste halve år har været, at jeg forsøger at finde piger som kun har pengene som symbolsk motiv. Altså fordi det giver dem en særlig ramme for forholdet, ja, nogle tænder også på det. Herefter fører jeg forholdet et andet sted hen, så det ikke er økonomisk. Har også mødt flere, hvor penge aldrig var på tale. Men det er hårdt arbejde, og måske ikke vejen at gå, da det jo så alligevel ender med et slags forhold med forventninger (og før eller siden skuffelser).

 

Så jeg køber altså sex, fordi det er nemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for et svar bighead,,,,

 

og undskyld til alle andre, at mit skrevne dansk er ringe,,,

 

Og nej det var ikke ment som en reklame for nogle af de på nævnte sider.

Men som molly skriver, kan man ofte høre kussesaften drive ned af chatten på spillesiderne fra forsømte kvinder..

 

egentligt bare ment som et råd/inspiration til dig/jer som nødvendigvis ikke er til "niecer"..

Del dette indlæg


Link til indlæg
fattigpik skrev, den ‎05‎-‎12‎-‎2017 at 03:28:

Sex er det nemmeste at få. siger jeg.

Men kvinder er svære til at blive i troen om sex. derfor er jeg tilbage i tanken om købesex.

 

 

 

Er de ikke bette modstridende de to sætninger ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...