Hop til indhold
cobham

Vaskeægte hattrick med Lilly

Recommended Posts

Var der hattrick? Ja, det tror jeg nok, der var:

Tre for mig nye GPere i træk, der går rent ind i top-ti.

Der har tidligere været endog meget smukke mål, men aldrig tre klassescoringer i træk.

Som den første og som allerede berettet om: dejlige Jessy (Anmeldelse)

Her skal jeg blot gentage mig selv:

Jessy er Tip top Obi Wan Kanobi og i enhver henseende oceangående sydfransk guf.  

Hun er ikke i landet lige nu, men har lovet, at hun vender vor vinterfrosne stad ganske kort i december. Så vær beredt. Hun er ren champagne mod sjap og søle.    

Den næste scoring har jeg også fortalt om. Her fik jeg en brillant brasiliansk aftakling af Emilly, som fuldstændig blæste mig omkuld. Der var overraskende oplæg, fikse finter og frække moves fra første fløjt. Hun er lydhør og indlevende og leverer det ypperste for at gøre sin medspiller god.

Hun har lovet at blive i DK julen over. Så vid, kære brødre, at sætte pris på denne store gave.

Og så i dag kom hattricket med det tredje supermål. 

Som udgangspunkt har jeg egentlig aldrig været særlig vild med tatoveringer. Og i øvrigt ej heller med navnet Lilly (eller rettere: Lilly lyder for mig sådan lidt af mormorkringle og jydekaffe. Og ikke et ondt ord om det. Det er blot ikke særligt erotisk).  

Men jeg er bestemt blevet venligere stemt over for begge dele i dag - altså både tatoveringer og navnet. Her besøgte jeg nemlig den ret tatoverede Lilly. Og hun er vitterligt en cutie, som det hedder på nudansk. Hendes billeder oversælger hende langt fra, synes jeg. Hun er kønnere IRL.

Og så er hun ekstremt serviceminded og sød. I et kort øjeblik tog jeg mig i at tænke på Vicky B, selv om jeg godt ved, at Vicky er en uretfærdig målestok for 99,9 % af alle evadøtre.

Og i Lillys tilfælde risikerer man at gå helt galt i byen med sammenligninger. Hun er en meget dejlig pige i sin egen ret.     

Men sådan gik det altså alt sammen til: I dag var hattricket hjemme. Tre nye top 10’ere på godt en uge.

Har jeg været heldig eller faktisk spillet godt? Overhovedet ikke.

Alt skyldes alene og udelukkende Forums gode oplæg.

Så Forum fungerer. Forum fungerer i den grad.

Der er ikke andet at sige end tak:

Tak herfra. Tak for tre konge-assists.

 

 Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
cobham skrev, for 8 timer siden:

Var der hattrick? Ja, det tror jeg nok, der var:

Tre for mig nye GPere i træk, der går rent ind i top-ti.

Der har tidligere været endog meget smukke mål, men aldrig tre klassescoringer i træk.

Som den første og som allerede berettet om: dejlige Jessy (Anmeldelse)

Her skal jeg blot gentage mig selv:

Jessy er Tip top Obi Wan Kanobi og i enhver henseende oceangående sydfransk guf.  

Hun er ikke i landet lige nu, men har lovet, at hun vender vor vinterfrosne stad ganske kort i december. Så vær beredt. Hun er ren champagne mod sjap og søle.    

Den næste scoring har jeg også fortalt om. Her fik jeg en brillant brasiliansk aftakling af Emilly, som fuldstændig blæste mig omkuld. Der var overraskende oplæg, fikse finter og frække moves fra første fløjt. Hun er lydhør og indlevende og leverer det ypperste for at gøre sin medspiller god.

Hun har lovet at blive i DK julen over. Så vid, kære brødre, at sætte pris på denne store gave.

Og så i dag kom hattricket med det tredje supermål. 

Som udgangspunkt har jeg egentlig aldrig været særlig vild med tatoveringer. Og i øvrigt ej heller med navnet Lilly (eller rettere: Lilly lyder for mig sådan lidt af mormorkringle og jydekaffe. Og ikke et ondt ord om det. Det er blot ikke særligt erotisk).  

Men jeg er bestemt blevet venligere stemt over for begge dele i dag - altså både tatoveringer og navnet. Her besøgte jeg nemlig den ret tatoverede Lilly. Og hun er vitterligt en cutie, som det hedder på nudansk. Hendes billeder oversælger hende langt fra, synes jeg. Hun er kønnere IRL.

Og så er hun ekstremt serviceminded og sød. I et kort øjeblik tog jeg mig i at tænke på Vicky B, selv om jeg godt ved, at Vicky er en uretfærdig målestok for 99,9 % af alle evadøtre.

Og i Lillys tilfælde risikerer man at gå helt galt i byen med sammenligninger. Hun er en meget dejlig pige i sin egen ret.     

Men sådan gik det altså alt sammen til: I dag var hattricket hjemme. Tre nye top 10’ere på godt en uge.

Har jeg været heldig eller faktisk spillet godt? Overhovedet ikke.

Alt skyldes alene og udelukkende Forums gode oplæg.

Så Forum fungerer. Forum fungerer i den grad.

Der er ikke andet at sige end tak:

Tak herfra. Tak for tre konge-assists.

 

 Cobham

tak for god anmeldelse :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...