Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgt Daisyclub og ja, bestemt Asian piger direkte importeret! Billeder er misvisende. Dårlig engelsk for ikke at sige ingen engelsk kundskaber undtagen - BJ og fuck. Svært at kommunikere. Stedet ligger i et værkstedsområde, ikke særligt charmerende men rent og pænt, når man kommer ind. Pigen var sød og gav dejligt BJ. “Fuck” var svært, da hun var meget snæver selv med glidecreme. Missen var en 70’er busk dvs rigtig meget hår :-/ 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mash skrev, for 15 minutter siden:

....... da hun var meget snæver selv med glidecreme. Missen var en 70’er busk dvs rigtig meget hår :-/ 

Tak for advarslen!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mash skrev, for 2 timer siden:

........., da hun var meget snæver selv med glidecreme. Missen var en 70’er busk dvs rigtig meget hår :-/ 

 

To lækre og lokkende egenskaber ved pigen. - Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg Var på Daisy Club i fredags. jeg har været der en gang før for 2 år siden, hvor jeg var fint tilfreds. Men jeg skal da love for at det er en knalde fabrik sådan en fredag aften, hurtigt ind, og betale for en halv time kr. 900,00. Det var Lili som jeg mødte. Ikke nogen engelsk kundskaber overhovedet, hurtigt BJ, herefter hurtig sex, igen hurtigt BJ, hun havde virkeligt travlt, da jeg var kommet og var tøret af, tørrede hun sig selv i skridtet med en vådserviet, hvorefter hun sprang ud af sengen og begyndte at tage tøj på. jeg fornemmede også at den næste sad klar. Hun minder da lidt om billederne, men de er lidt fordrejede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mash skrev, for 11 timer siden:

Der er nye billeder og nye navne på hjemmesiden, siden jeg var der.

???? Hvornår var du der? Du lavede opslaget for 12 timer siden, og jeg ved at de ikke har skiftet billeder de sidste 48 timer.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til de, der ikke synes om hår på karamellen, skal det nævnes, at Mimi er helt glat, og hun er super sød, - meget tjenstvillig, og med på det meste. Og så har hun de mest perfekte bryster, ingen silikone, bare naturlige, men med det rigtige dråbeformede udseende, og dejlig stor størrelse.

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...