Hop til indhold
Thatguy21

Smuk Thai pige - Emmie

Recommended Posts

Hej allesammen

Nu har jeg luret lidt på alle jeres anmeldelser af diverse steder/piger i de sidste par uger, så jeg syntes jeg i det mindste skulle dele min oplevelse med jer! 

Jeg samlede i dag mod til at besøge en thai-massøse for første gang i dag, og jeg tog ned og besøgte Emmie i Aalborg centrum. Jeg blev pænt taget imod og blev meget hurtigt spurgt om der skulle ske mere end bare massage :P. Jeg sagde selvfølgelig ja tak, og betalte 500kr. for 30 minutters massage + ekstra.

Det var alt i alt en rigtig god oplevelse, da det føltes ikke som om pigen skyndte sig igennem massagen for at gå direkte i kødet på mig.

Kommer jeg til at besøge Emmie igen? 

Helt sikkert!!!

Link til annoncelight: https://annoncelight.dk/showad/199238

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
Thatguy21 skrev, 1 time siden:

Hej allesammen

Nu har jeg luret lidt på alle jeres anmeldelser af diverse steder/piger i de sidste par uger, så jeg syntes jeg i det mindste skulle dele min oplevelse med jer! 

Jeg samlede i dag mod til at besøge en thai-massøse for første gang i dag, og jeg tog ned og besøgte Emmie i Aalborg centrum. Jeg blev pænt taget imod og blev meget hurtigt spurgt om der skulle ske mere end bare massage :P. Jeg sagde selvfølgelig ja tak, og betalte 500kr. for 30 minutters massage + ekstra.

Det var alt i alt en rigtig god oplevelse, da det føltes ikke som om pigen skyndte sig igennem massagen for at gå direkte i kødet på mig.

Kommer jeg til at besøge Emmie igen? 

Helt sikkert!!!

Var det HJ du fik oveni massagen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thatguy21 skrev, for 9 timer siden:

Vendelbo773 skrev, for 8 timer siden:

Var det HJ du fik oveni massagen?

Thatguy21 skrev, for 8 timer siden:

Ja, men jeg ved ikke om de tilbyder andet, da jeg ikke spurgte :D

Lyder dyrt - det er hvad de fleste betaler for 1 time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
Den glade murer skrev, for 5 timer siden:

Hvor får man 1 times massage og HJ for 500 kroner i dag?

Hej murer.

Jeg vil tro at det er i det prisniveau for HJ hos Emmie. Prøv at ringe til hende/mutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...