Hop til indhold
Guest Brøndby

ØV ØV - Aftale aflyst en time før .....

Recommended Posts

Guest Brøndby

Nu har jeg hørt så meget brok fra diverse glædespiger herinde om hvor irreterende det er at kunderne ikke holder deres aftaler. 

 

Jeg er lige blevet brændt af en time før sen aftalte tid - ÆV ØV ØV. 

 

I det mindste bad hun dog pr. mail om at kontakte hende ....Men hvadnu hvis jeg ikke havde set den mail ? 

 

ØV ØV ØV. 

 

Da det samtidig var en GP jeg ikke har mødt før, så bliver man jo lidt mistroisk ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

At aflyse en aftale og blive brændt af er to forskellige ting.  Jeg synes da det var et fint initiativ fra hendes side, at bede dig kontakte hende.  Jeg ville da sikkert også synes det var øv, fordi man nu havde glædet sig, fået opbygget en god stemning m.v. men.....hvorfor skulle man blive mistroisk, og mistroisk omkring hvad ?  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Når der er tale om en GP jeg ikke har besøgt før, bliver jeg altid en smule mistroisk, ikke mindst fordi det er et større økonomisk indgreb for en lavtlønnet ældre mand . I dette tilfælde er der oven i købet tale om en GP der af udenlandsk herkomst, så bliver jeg lidt skeptisk, og nej der ligger ikke nogen racistisk tilgang til dette . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 1 minut siden:

Når der er tale om en GP jeg ikke har besøgt før, bliver jeg altid en smule mistroisk, ikke mindst fordi det er et større økonomisk indgreb for en lavtlønnet ældre mand . I dette tilfælde er der oven i købet tale om en GP der af udenlandsk herkomst, så bliver jeg lidt skeptisk, og nej der ligger ikke nogen racistisk tilgang til dette . 

 

 

Jamen du har vel ikke betalt hende pengene inden jeres aftale.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Vi lyserøde brokker os da ikke over at vi får en aflysning en hel time i forvejen? Hvor har du læst det henne?

Vi brokker os til gengæld over at gæsternes biler går i stykker og punkterer to minutter før tid, -eller over helt manglende aflysning.

Hvis du ikke havde set hendes mail, så var det bare ærgerligt for dig, det er den risiko du må tage ved at kommunikere over mail.

Hun har intet gjort galt i mine øjne, alle kan jo blive forhindret af den ene eller anden grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly
Brøndby skrev, for 4 minutter siden:

Når der er tale om en GP jeg ikke har besøgt før, bliver jeg altid en smule mistroisk, ikke mindst fordi det er et større økonomisk indgreb for en lavtlønnet ældre mand . I dette tilfælde er der oven i købet tale om en GP der af udenlandsk herkomst, så bliver jeg lidt skeptisk, og nej der ligger ikke nogen racistisk tilgang til dette . 

 

 

Så du er mistroisk fordi en udenlandsk pige takkede nej tak til penge? Det dæleme også mystisk :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Jeg brokker mig ikke, jeg udtrykker min skuffelse over at blive brændt af .

Man skal smede mens jernet er varmt, og det var præcis sådan jeg havde det. 

Nu er jeg kommet mig lidt over skuffelsen, og må jo bare kikke videre om der er nogen der kan tage trykket i morgen ? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt ok at aflyse fordi der kommer et eller andet i vejen. 

Men fuck hvor er det bare pisse mega træls når man har bygget en spænding, forventning og glæde op! Oplevede det for nogle uger siden hele 2 gange på en uge med 2 forskellige danske gp, så det er ikke kun udenlandske det sker med. Ved den første kom aflysningen inden jeg kørte hjemmefra, men ved den anden kom aflysningen kort før vores aftale og efter jeg havde kørt i 40 min! Så er det vist ganske naturligt at man bliver lidt indebrændt :? og så endte det altså med en udenlandsk pige som plan B. Det blev en god oplevelse så man kom i godt humør igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 1 time siden:

ikke mindst fordi det er et større økonomisk indgreb for en lavtlønnet ældre mand

Så glæd dig da over at du stadig har pengene på lommen og gem dem til efter jul, hvor alt kommer på tilbud - eller brug dem nu på en julegave til dig selv eller en sød veninde - det kan nemt vise sig at have mere blivende værdi end en ½ times fornøjelse hos en uverificeret glædespige ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 4 timer siden:

ØV ØV ØV.

Ja, det er rigtigt øv, er det. Men jeg synes ikke, du skal jamre. Pigen har kontaktet dig, og det forhåbentlig, før du kom ud ad døren. Hun har gjort, hvad kun kunne, såvidt jeg kan se.

Jeg har derimod prøvet at troppe op på en nærmere angivet adresse på et aftalt tidspunkt, kun for at fine ud af, at pigen ikke reagerede på mine opkald. Jeg blev i området en lille halv time i håbet om, at hun dukkede op eller besvarede mine gentagne opkald.

Total tavshed. Heldigvis var jeg ikke så langt fra Brenda på Hvidovrevej, så det blev en hastig plan B. Her var der en god grund til at knurre, det synes jeg ikke, du har.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Brøndby skrev, for 4 timer siden:

Nu har jeg hørt så meget brok fra diverse glædespiger herinde om hvor irreterende det er at kunderne ikke holder deres aftaler. 

 

Jeg er lige blevet brændt af en time før sen aftalte tid - ÆV ØV ØV. 

 

I det mindste bad hun dog pr. mail om at kontakte hende ....Men hvadnu hvis jeg ikke havde set den mail ? 

 

ØV ØV ØV. 

 

Da det samtidig var en GP jeg ikke har mødt før, så bliver man jo lidt mistroisk ? 

Man er vel ikke blevet brændt af hvis man en time før aflyser ????

Jeg kan fortælle dig at det er sket to gange at jeg selv desværre  er blevet nødsaget til at aflyse to  gæster, ud af 4000 arbejdstimer,fordi der var opstået et aktut problem,eller fordi man også er mor, men jeg er nok blevet BRÆNDT af 30 gange bare iår hvor gæster har bestilt en tid,og IKKE er dukket op, da har jeg måske kaldt en slavetøs ind, eller en slave,og de udebliver,De Vil heller aldrig få muligheden for at Bestille en ny seance ved mig igen hvis man ikke melder afbud,Eller udbliver..........

men gæster der har bestilt en seance, og desværre kommer ud for et opstået problem, Enten fordi de er blevet kaldt på job, ( Som er den typiske ) Eller skal hente syge børn mm, så vær du da glad for at du fik besked fra  gp en time før Hr

Madame

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runner

Jeg synes da at den pågældende GP udviser ret god stil ved at skrive til dig og aflyse Jeres aftale.

Jeg tror at diverse GP'ere herinde nok kan skrive liste op og liste ned over hvor mange gange de er blevet brændt af uden advarsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indsæt et billede af en tudekiks :D 

Jeg er blevet “brændt af” engang jeg stod ude foran døren på aftalte tidspunkt. Det resulterede så I at hun undskyldte og gav ekstra god service da jeg kom tilbage.

Mon ikke jernet er varmt flere gange om ugen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Aftalte at vi skulle mødes igen "samme tid - samme sted, dagen efter " 

 

Jeg mødte op som aftalt, og mødte blot en lukket dør. Ringede til hende, flere gange, men fik bare en telefonsvarer. 

20 minutter senere kørte jeg hjem . 

 

Tal om at blive brændt af ! 

Nåede at lave en anden  aftale med en GP i Rødovre, men allerede på vej dertil kunne jeg se at hele bydelen var mørklagt pga strømafbrydelse, og denne GP ringede så også afbud !

Tal om en dårlig start på ugen !!!  :idea:

 

 

 

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...