Hop til indhold
Slikkepind

Blondinen Zine

Recommended Posts

Så blev det min tur til en anmeldelse, jeg havde endelig fået mig taget sammen til at prøve en glædespige. 

Jeg besøgte fredag eftermiddag Den dejlige zine i Kolding. Hendes beskrivelse af sig selv holder helt og holdent. Hun er en fantastisk kvinde som virkelig kan sit kram og elsker sit job kan man mærke.

Jeg ankommer til Kolding og hjertet banker hurtigt og håndfladerne bliver fugtige af bare spænding og nervøsitet samtidig. Stedet lå diskret og døren blev åbnet af en ældre dame som viste mig ind og sagde zine kom om lidt. 

Jeg kunne høre hendes stilletter komme nærmere døren. Hun åbnede døren og hvilken løkker kvinde der kom til syne der må jeg sige. Hun havde frækt undertøj på, en lille nissehue i anledning af juletiden og det dejligste smil. Vi aftalte det praktiske, hun gik ud med pengene og kommer tilbage kort tid efter. 

Jeg havde imellemtiden smidt tøjet og tog straks fat om lillemanden som hurtigt rørte på sig. Jeg gik på opdagelse, skulle mærke numsem dejlig fyldig som jeg kan lide den. De skønneste ægte bryster man kan forestille sig blev hurtigt pakket ud så de kunne mærkes ordentligt. Jeg kunne høre hun kunne lide det....

De sidste detaljer kommer jeg ikke ind på Men kan roligt sige hun er en fantastisk kvinde som jeg ikke har besøgt for sidste gang det er sikkert.

 

http://www.sexpiger.dk/zine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...