Hop til indhold
Tyren2016

Sophie Aalborg

Recommended Posts

Hej 

Har besøg denne dejlige skønne pige fra Prag. Hun er super flot og dejlig sexet og mega fræk. Har nu været samme med hende 3 gange og hun bliver bare bedre og bedre. Dejlige tungekys og fransk så fuglene synger. Hun sutter rigtig godt og tror også jeg har fået hende til at komme et par gange.

Selve sex akten holder vi for os selv. Men hun er et besøg værd. Hendes billede på annoncen passer fint med det du ser når hun åbner døren.

Kommer igen og igen hun er mega vanedannende.

mvh

Erik

Redigeret af Tyren2016

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Tyren2016 skrev, for 54 minutter siden:

Hej 

Har besøg denne dejlige skønne pige fra Prag. Hun er super flot og dejlig sexet og mega fræk. Har nu været samme med hende 3 gange og hun bliver bare bedre og bedre. Dejlige tungekys og fransk så fuglene synger. Hun sutter rigtig godt og tror også jeg har fået hende til at komme et par gange.

Selve sex akten holder vi for os selv. Men hun er et besøg værd. Hendes billede på annoncen passer fint med det du ser når hun åbner døren.

Kommer igen og igen hun er mega vanedannende.

mvh

Erik

Hej. Fin anmeldelse - men hvor finder jeg et link eller billederne???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
JRD skrev, for 2 timer siden:

Sophie is the Best F..K in Aalborg

Does this means, that you have tried all of the girls in Aalborg?

Otherwise you cant make such a statement:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Genopliver lige en ældre tråd.

Sophie er præcis det, som jeg før forgæves har ledt efter hos diverse GP'er.  

Hun er mega lækker, rigtigt sød, og giver en fremragende service i dejlige diskrete omgivelser. Hun flyver hjem til Prag om et par dage og vender først tilbage til Ålleren til februar. Så må man lige spare op i mellemtiden. Ja, billederne er retoucherede, men det virker unødvendigt, når man ser hende IRL - for hun ser hamrende godt ud. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep. De er præcis sådan nogle som fodboldlandsholdet synger om i omklædningsrummet. ;-)

Nej, seriøst, så er hendes bryster præcis som jeg kan lide dem - fuldstændig fri for silikone og tatoveringer, og så passer de til hendes krop i øvrigt. Hun er på ingen måde stor eller overvægtig, men naturligt rund på den helt rigtige måde - i hvert fald til min smag.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...