Hop til indhold
Romeomand

Trans Sonja, NOT so hot i Fredericia

Recommended Posts

Var i går på tur til Fredericia, for at besøge Sonja trans, som reklamerer på side6.dk. https://massage.side6.dk/transsonja

Var lidt bekymret, da der var dækket af for ansigtet i annoncen,   normalt ikke et godt tegn.

Kom frem til stedet, der ligger i udkanten af Fredericia og parkerede bag huset og ringede på.

Ventede i nogle lange minutter og det er ikke et helt ugernert sted...

Sonja åbner døren og viser sig at være meget lidt feminin, blå skægstubbe i hele ansigtet og lange sorte,hår på arme og ben.

Jeg siger pænt nej tak, er kun til meget feminine trans, af Ladyboy typen. Da Sonja vender sig om et øjeblik inden døren lukkes ser jeg en meget behåret lænd og kan nu i lyset tydeligt se en skæv paryk...

På vej til bilen ser jeg i vinduet en lille pige med store kasser i en body der vinker til mig, jeg går tilbage, hun åbner døren og afslører en lille fyldig krop med en stor numse og dejlige store

Bryster.. så vi laver en aftale istedet,,, fra Den Dominikanske Republik. .. virkelig lækker.

Jeg er til meget feminine kvinder og ditto ladyboys... og er primært aktiv...så ikke et ondt ord om transvestitter, men lad være med at skrive feminin, hvis du er alt andet..

Nå, hvis du er til en transvestit, med skæv paryk, benet og behåret røveri og 3 dags skægstubbe,  så kan jeg varmt anbefale Sonja, ellers spring rask forbi denne annonce.

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...