KBH-M 39 Skrevet 4. December, 2017 I øjeblikket er jeg lidt presset - livssituationen er ikke den mest festlige og samtidig får jeg noget medicin, som besværliggører både rejsning og udløsning. Det er klart, at i denne situation har jeg både brug for noget menneskelig kontakt/omsorg, men også den seksuelle forløsning ........ bøvlet, yup! Jeg er derfor på udkig efter et varmt roligt hunkøn med store bryster, som udstråler ro og som kan hjælpe mig frem til udløsning via fx fransk, hånd, tantra eller måske noget helt andet. Hun skal helst opholde sig i københavnsområdet og være besøgbar i dagtimerne. Der er ikke økonomi til 1200 i timen, så det begrænser naturligvis feltet en del Hvor skal jeg rette mit fokus? KBH-M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 4. December, 2017 Måske du skulle besøge Nina 2, hun er rigtig god til at pirre og langsomt bygge en "stemning" op. Nina har gode bryster og en rimelig pris. Hun snakker er nogenlunde dansk, så fortæl om din udfordring, så finder hun sikkert en løsning. God tur 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg