Hop til indhold

Sweet Betty Østerbro

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke været der, men fotos er formentligt ægte. Se foto med Wegners Y-stolei baggrunden...

Skrevet

- checkede til formiddag: Både pige og Wegner-stole er autentiske, idet 1) aktiviteterne ikke foregår på stolene, men i et rum med færre designermøbler, og 2) pigens tænder ikke er noget at råbe hurra for - men ellers er hun absolut så petit og flot som billederne.

Plus: Beliggenhed i anden Ø-brogade end vi ellers er vant til, og adgang noget mere privat. Betty er absolut indstillet på at yde og behage og er til at flytte rundt på (hvilket jeg foretrækker) - i det hele taget ikke så 'streetwise', hvilket er et plus for mig.

Minus: Ordforråd på 2 engelske ord ("no English") gør det svært at diskutere variation & kreativitet i legen (det engelske ved bestilling klares af veninden Stacy, som jeg så gå som jeg parkerede). Tænderne. Hun er meget lidt glad for hår, hvilket gør sig gældende ved fransk, hvor der ofte skal pilles sådanne væk, og især medfører, at hun ikke er glad for at gå særligt dybt. Med fordel kunne hun dertil øve det franske, men autenticiteten og tjenstvillighed fejler heller ikke noget i denne sammenhæng, overordnet set.

Samlet: Et klart plus opad fra mig - men kommer nok ikke igen.

Bonusinfo: Fælles telefonnummer for begge piger gav lidt forvirring ved bestilling.

Redigeret af JJN

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.