Hop til indhold
junglebøffen

Sweet Betty Østerbro

Recommended Posts

Guest allo-allo

Jeg har ikke været der, men fotos er formentligt ægte. Se foto med Wegners Y-stolei baggrunden...

Del dette indlæg


Link til indlæg

- checkede til formiddag: Både pige og Wegner-stole er autentiske, idet 1) aktiviteterne ikke foregår på stolene, men i et rum med færre designermøbler, og 2) pigens tænder ikke er noget at råbe hurra for - men ellers er hun absolut så petit og flot som billederne.

Plus: Beliggenhed i anden Ø-brogade end vi ellers er vant til, og adgang noget mere privat. Betty er absolut indstillet på at yde og behage og er til at flytte rundt på (hvilket jeg foretrækker) - i det hele taget ikke så 'streetwise', hvilket er et plus for mig.

Minus: Ordforråd på 2 engelske ord ("no English") gør det svært at diskutere variation & kreativitet i legen (det engelske ved bestilling klares af veninden Stacy, som jeg så gå som jeg parkerede). Tænderne. Hun er meget lidt glad for hår, hvilket gør sig gældende ved fransk, hvor der ofte skal pilles sådanne væk, og især medfører, at hun ikke er glad for at gå særligt dybt. Med fordel kunne hun dertil øve det franske, men autenticiteten og tjenstvillighed fejler heller ikke noget i denne sammenhæng, overordnet set.

Samlet: Et klart plus opad fra mig - men kommer nok ikke igen.

Bonusinfo: Fælles telefonnummer for begge piger gav lidt forvirring ved bestilling.

Redigeret af JJN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...