Hop til indhold

ny i århus

Featured Replies

Skrevet

Nej ikke endnu. Hun er typen der skriver at alt kan lade sig gøre. Er hun så også typen der bliver sur, hvis man skriver mere end to-tre sms´er for at få klarhed over hvad der kan lade sig gøre? 

Følgende lidt off-topic: Mange gange er det nødvendigt at skrive flere for overhovedet at komme til en nogennlunde fælles forståelse af tid, ydelser og pris og i så fald ender det stort set altid med at jeg ikke orker at mødes.

Skrevet

Hun var meget villig til og svare på mine sms spørgsmål. 

Hun boede  lige ved siden af en bekendt  det ville jeg ikke risikere så  blev ikke til noget.

Redigeret af dickens

Skrevet
  • Author
dickens skrev, for 14 timer siden:

Hun var meget villig til og svare på mine sms spørgsmål. 

Hun boede  lige ved siden af en bekendt  det ville jeg ikke risikere så  blev ikke til noget.

Hvor henne af bor hun?

Skrevet

Jeg tror hun har været. Kbh før. Jeg tror det var lidt blandet fornøjelse. Så spændende ser hun ud, men om det er en god oplevelse?

Prøv at spørge i kbh forumet, der er nogle der kender hende. Jeg kan desværre ikke huske navn hun brugte der. 

Skrevet
Lystenstiger skrev, for 4 timer siden:

Var hun et godt besøg? synes hun ser dejlig ud, men har ventet på anmeldelse.

JA. Bestemt. :-):-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.