Hop til indhold
look

ny i århus

Recommended Posts

Nej ikke endnu. Hun er typen der skriver at alt kan lade sig gøre. Er hun så også typen der bliver sur, hvis man skriver mere end to-tre sms´er for at få klarhed over hvad der kan lade sig gøre? 

Følgende lidt off-topic: Mange gange er det nødvendigt at skrive flere for overhovedet at komme til en nogennlunde fælles forståelse af tid, ydelser og pris og i så fald ender det stort set altid med at jeg ikke orker at mødes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var meget villig til og svare på mine sms spørgsmål. 

Hun boede  lige ved siden af en bekendt  det ville jeg ikke risikere så  blev ikke til noget.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
dickens skrev, for 14 timer siden:

Hun var meget villig til og svare på mine sms spørgsmål. 

Hun boede  lige ved siden af en bekendt  det ville jeg ikke risikere så  blev ikke til noget.

Hvor henne af bor hun?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror hun har været. Kbh før. Jeg tror det var lidt blandet fornøjelse. Så spændende ser hun ud, men om det er en god oplevelse?

Prøv at spørge i kbh forumet, der er nogle der kender hende. Jeg kan desværre ikke huske navn hun brugte der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...