Morabito 1170 Skrevet 3. December, 2017 Har nogen besøgt Sif hos Club Erotica? Drømmer lidt om at hun kan være den ungpige-fantasi med bittesmå bryster, Christina samme sted var for mig for 7-8 år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 3. December, 2017 Läcker Kommer ihåg Ariana på Sexyclub...hon visste vad hon ville den piger. Gudesmuk brukar vara ett ganska säkert kort. De skriver inte det om hon inte är smuk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 5. December, 2017 Jeg er ikke sikker på jeg forstår helt Loppan. Har du besøgt Sif og vil du anbefale hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loppan 1158 Skrevet 6. December, 2017 Morabito skrev, den 2017-12-05 at 11:58: Jeg er ikke sikker på jeg forstår helt Loppan. Har du besøgt Sif og vil du anbefale hende? No but what I say is that "gudesmuk" usally is used when girls are really beautiful. Otherwise they use words like "Smuk" "Läcker" "Sexy" osv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg