Hop til indhold
tbear5566

Snapchat

Recommended Posts

Er der nogen der kender til GP der som en del af ydelser tilbyder frække Snapchats - jeg forventer ikke det er en gratis service - mentænker det kunne være ret spændende - og hvad jeg kan finde med Google er bestemt ikke det jeg søger...

bedste hilsener fra TBEAR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er lidt nysgerrig... Er der mange piger som har en prof Snapchat ? Kan man overhovedet screene hvem der så kan se en ? Jeg overvejer det...men jeg vil virkeligt have det skidt med at nogen fra min familie evt ville ende på den :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 38 minutter siden:

Jeg er lidt nysgerrig... Er der mange piger som har en prof Snapchat ? Kan man overhovedet screene hvem der så kan se en ? Jeg overvejer det...men jeg vil virkeligt have det skidt med at nogen fra min familie evt ville ende på den :huh:

Ikke nemt, har mødt dig og dine fantiske bryster engang i Aalborg, men lige netop den dag havde du mere travlt med at sælge en hest sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

@Pedro123 Det er ikke første gang du nævner det herinde.... Og det er da super relevant at nævne det igen i en Snapchat tråd.... ;-)

Jeg kan faktisk godt huske dig....Jeg husker også hvor meget at jeg undskyldte over for dig. Jeg afsluttede det med min hest inden vi gik igang. Og jeg lå ikke og solgte hest mens vi havde sex.... Det må nage dig helt ind i maven med det besøg. Du har ihvertfald nævnt det mange gange. 

Fantastiske bryster eller ej.... så er det altså lidt underligt at nævne et ( for dig ) kikset besøg i en Snapchat tråd....syntes du ikke ?

Besøget ligger iøvrigt en del år tilbage....

Redigeret af Trinetease
Manglede en sætning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 57 minutter siden:

Du kan godt selv bestemme hvem der ser din historie.
Som et del af din opsætning kan du bestemme om alle, elller bestemte personer må kigge med.

Ellers kan det frække jo altid leveres i private beskeder :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 timer siden:

Kære Trine,

mit råd som IT konsulent med speciale inden for datakommunikation og sikkerhed, er at du IKKE skal bruge snapchat, medmindre du kan leve med de sikkerhedsmæssige problemer, så som at billeder og videoklip kan gemmes istedet for automatisk blive slettet på modtagerens enhed, og dermed senere uploades til andre steder, at din fysiske lokation når du sender en snap, kan være inkluderet med snap beskeden, at Snapchats servere gentagende gange er blevet hacket, med brugerdata distribueret og gjort tilgængelig på nettet.

Kan du leve med disse ting, så begynd at benytte snapchat som en serviceydelse i dit job som GP.  Ellers lad være. 

Mvh

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan ikke sikre dig mod at kunder tager screenshots eller gemmer billeder fra chatten - men du bliver notificeret hvis det sker.

Der findes i forvejen masser af piger/kvinder der sælger enten abonnementer eller enkeltbilleder og videoer via snap - har faktisk også oplevet et par stykker der sælger sex over snappen, omend jeg havde indtrykket af at de vist ikke helt kunne overskue hvad de begik sig ud i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan varmt anbefale Lærke Love’s snapchat - hun opdaterer jævnligt sit indhold og jeg var så heldig at få en smagsprøve på en af hendes videoer - virkelig saftig pigeonani med en dildo - ser (og lyder) fantastisk!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Zombie alert !! 
Handyman, tråden er næsten 5 år gammel... Se datoen på indlægget før dit...B)

/Francois

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...