Hop til indhold

Flame - Struer

Featured Replies

Skrevet

Fredag aften besøgte jeg Flame som hun kalder sig i Struer. Hun annoncerer på Annonce light. Hun er en rigtig sød slank og dejlig køn ung (25  - 27 år) dame fra Rusland, og da jeg kørte hjem var mit stressniveau bragt helt ned på nul. Hun førsøger at gøre det så godt for sine kunder som muligt - og hun gør det godt. Hun arbejder i en lejlighed i en boligblok midt i Struer (som der dog ikke kan siges at være særligt diskret adgang til). Hun kommunikere via SMS, og jeg tror ikke at hun er så god til engelsk sprog, men klarer det udmærket og jeg tror at det er ved hjælp af Google translate. Hun vil ikke oplyse den nøjagtige adresse før man står umiddelbart udenfor boligblokken, men hun har styr på tingene og det fungerer OK. Vær god mod hende - det har hun fortjent.

Skrevet

Link?

Skrevet

Ahhh, skriv flame på AL og vupti

• 3 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

Kan se at hun er i Struer igen ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.