Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Ved godt det er for sent, men hvis du får behov en anden gang er der en på Adelgade 76

der har åbent mand-søn 9-21. 52634424 (kan ikke finde annonce) Vil gerne høre hvis du besøger stedet

              Mvh Olsen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
olsen40 skrev, 1 time siden:

Hej

Ved godt det er for sent, men hvis du får behov en anden gang er der en på Adelgade 76

der har åbent mand-søn 9-21. 52634424 (kan ikke finde annonce) Vil gerne høre hvis du besøger stedet

              Mvh Olsen 

Hej Olsen. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget "sted" på Adelgade 76, men håber du kan retlede mig med lidt mere info om stedet: Personalet, blå eller rød eller ??

Jeg kan finde en (blå) i nr. 71- 

Hvis der er et "sted" i nr. 76 håber jeg, at du indberetter det, så det kan blive opdateret på Thailisten Vest v.2

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 50 minutter siden:

Hej Olsen. Jeg kan ikke umiddelbart finde noget "sted" på Adelgade 76, men håber du kan retlede mig med lidt mere info om stedet: Personalet, blå eller rød eller ??

Jeg kan finde en (blå) i nr. 71- 

Hvis der er et "sted" i nr. 76 håber jeg, at du indberetter det, så det kan blive opdateret på Thailisten Vest v.2

Hej igen

Jeg skrev oz at jeg ikke kan finde annonce nogen steder, men ikke desto mindre er der massage på adressen. Der har været en på AL for længe siden men vist kun 2 dage

Har endnu ikke besøgt stedet, men overvejer kraftigt næste gang jeg kommer til Hobro. (venter med thai-listen til vi ved hvad der tilbydes)

             Mvh Olsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For ca. 2 mdr. siden var jeg på Adelgade i Hobro (for at handle ind) - og da lagde jeg mærke til en ejendom hvor der stod et skilt i vinduet med thai massage.  - så jeg tror at Olsen40 har ret. Men der må da være nogle lokale som kan fortælle lidt om stedet.?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...