Hop til indhold
wilson

Flensburg Daniela

Recommended Posts

I denne uge er Daniela igen i Flensburg - og hun kan absolut anbefales. Hun er nok mere end de 32, snarere omkring de 40 - men hold da op sikken flot krop. slank, men dog veldrejet med former. 

Og så er det en - for mig i hvert fald - anderledes oplevelse med hende. Hun arbejder med diskolys (langsomt roterende som en stjernehimmel - så man har stjerner over sig i dobbelt forstand :-) og klassisk musik. Hun nyder i den grad berøringer og kæl, vil gerne kysse og meget gerne slikkes. Så først afklædning af noget lækkert lingeri, så masser af tungekys, ned på sengen og kæle og slikke hende. Hun nyder det og opfordrer/kræver mere.. Så 69 med hendes dejlige bagdel for øje. Igen masser af slik, mens hun tog sig af min stivert - og det siger sig selv; inden længe kom jeg. Hun ventede roligt indtil "efterrystelserne" var ovre, intet hastværk her, og pudsede og polerede så.  Derefter lidt hyggesnak inden vi skiltes. Ingen tidspres - ren nydelse. 

Så jeg nåede aldrig at prøve andre dele af hendes ydelser. I denne uge skulle det gerne blive til samleje også :-)

Hendes priser ligger lidt over de almindelige. 100 EU for 30 min, som i hvert fald blev til 45. Hun siger selv at hun hellere vil have lidt færre gæster og så yde en god service. Det kan man vel ikke sige moget imod. I kan finde hende hos Sexnord og hos Engelsburg-fl.de. 

https://sexnord.net/profile/15842

Del dette indlæg


Link til indlæg

Daniela er faktisk 47 år men et rigtig godt knald, dette hele vejen rundt.

Fantastisk lækker krop, mis, blæs, slik og knalde med hende er i topklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jung skrev, for 12 timer siden:

Daniela er faktisk 47 år men et rigtig godt knald, dette hele vejen rundt.

Fantastisk lækker krop, mis, blæs, slik og knalde med hende er i topklasse.

Glæder mig at vi er flere der synes at hun er topklasse. Det er altid rart at vide at hun også overfor andre yder topservice - og nyder det. 

Jeg ville jo være diskret og ikke gætte hendes alder for højt :-) .. men det viser jo atter atter at modne kvindermed erfaring kan både være utrolig lækre og yde/nyde sex på et "topniveau".

Nu frygter jeg lidt at det kan blive svært at få en tid hos hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, den 4/12/2017 at 09:01:

Nu frygter jeg lidt at det kan blive svært at få en tid hos hende...

Du må bare stå klar fra på søndag for at få dit juleknald hos hende ;-)

Daniela, 32

Paradies 14

Besuchbar ab 17.12.2017 (Sonntag) aus Flensburg

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D Jeg havde allerede i Sexnord set at hun kom i dag, så der er bestilt tid her i aften... Måske kan det også nås igen sidst på ugen.....

Men det kan absolut anbefales at reservere tid hvis man vil besøge hende - denne gang også med veninden Lora, måske endet det med at jeg prøver begge sammen i aften.. 

Det er ikke sikkert hun kommer efter jul pga den nye lovgivning. Så skal hun jo lade sig registrere...

Håber at andre der besøger hende også skriver et par ord. Det ville jo være rart at vide om hun yder den samme utrolig lækre service til alle.. men jeg er nu ikke så indbildsk at jeg tror jeg får "særbehandling"..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...