Hop til indhold
Cantona7

LIA

Recommended Posts

Guest flinkmand
Cantona7 skrev, for 37 minutter siden:

Jeg kan bare ikke finde nogen anmeldelser af hende 

Jeg tror ikke at du bliver skuffet.

God fornøjelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 1 time siden:

Jeg tror ikke at du bliver skuffet.

God fornøjelse....

Hun er en sikker vinder ja, hende kan du sagtens besøge ;)! Hendes krop.. .ava va va :P!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
Cantona7 skrev, for 2 minutter siden:

Hun er svær at få fat i :huh:

Hun svarer ellers lynhurtigt per sms. Hun er også populær, så hun får flere kunder. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Har lige været på besøg i eftermiddag. Det er sidste chance gutter - hun har sidste arbejdsdag i dag, og rejser hjem i morgen tidlig.

Desværre meddelte hun, at hun overvejer at stoppe. Måske kommer hun tilbage i januar, men hvis det sker vil det være absolut sidste mulighed, for herefter vil hun ikke mere. Ærgerligt for hun er godt nok et lækkert pigebarn.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest rshumi
flinkmand skrev, for 16 minutter siden:

Har lige været på besøg i eftermiddag. Det er sidste chance gutter - hun har sidste arbejdsdag i dag, og rejser hjem i morgen tidlig.

Desværre meddelte hun, at hun overvejer at stoppe. Måske kommer hun tilbage i januar, men hvis det sker vil det være absolut sidste mulighed, for herefter vil hun ikke mere. Ærgerligt for hun er godt nok et lækkert pigebarn.....

At hun vil stoppe, er hendes beslutning og det må vi bare acceptere. Desuden er der flere tøser derude, klar til at stille vores lyster. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand

Ja - det er da selvfølgelig 100% pigens egen beslutning hvis hun ikke vil længere.

Jeg skrev det også kun som en "service-information" såfremt der nu var nogen som gerne ville nå at besøge hende, før hun stopper.

Dejlig - det er hun....

rshumi skrev, 1 time siden:

At hun vil stoppe, er hendes beslutning og det må vi bare acceptere. Desuden er der flere tøser derude, klar til at stille vores lyster. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...