Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af at besøge Qplus i Nordsjælland lidt uden for Frederikssund. Generelt er jeg til mange forskellige sexoplevelser og kvinder i alle aldre, men med en forkærlighed for de lidt modne og lad os kalde dem milf-agtige. Derfor var mine øjne faldet på Qplus. Og så håbede jeg også på, at jeg måske kunne være god nok til at få hende til at sprøjte lidt.

 

Jeg havde booket en time og aftalt, at hun skulle have den sorte corsage på, som hun er i på nogle af billederne. Jeg fandt den private adresse efter lidt anvisninger og blev lukket ind af en smilende Qplus. Jeg kunne se, at hendes dejlige former ikke ville skuffe mig.

 

Vi fik hurtigt tøjet af, og det blev hurtigt svært at holde øjne og hænder fra hendes store dejlige naturlige bryster. Her blev det ret hurtigt klart, at der er tale om en kvinde, der elsker pik og sex. For der gik kun et øjeblik, så sad hun hug med min pik i munden. Det var ikke bare lidt forsigtigt slik, men et intenst blowjob. Vi flyttede efter lidt tid hen til sengen, så hun kunne sidde på kanten og have lidt mere frihed til at slikke. Mig stadig stående. Både min pik og mine nosser blev suttet og slikket. Vådt og helt til roden med masser af øjenkontakt. Frækt at mærke hende have mine nosser i munden, mens jeg kunne nyde synet af min pik ligge op over hendes ansigt. Det endte med, at jeg kom i munden hende. Hun lod langsomt sæd og spytte glide ud og ned på min pik, og der dryppede lidt ned på hendes bryster. Da det hele var spyttet ud, slikkede hun det op igen og der blev ikke en dråbe tilbage.

 

Jeg tog over. I første omgang var det hendes bryster, som jeg tog under kærlig behandling med både hænder og mund. Og ja, de er gode at begrave ansigtet i. Jeg lagde hende ned og kyssede mig frem på hendes ben til jeg kom til hendes fisse. Lod min runde glide rundt, pressede den langsomt indenfor og gik så ellers i gang med den store slikketur. Det kan hun lide. Der gik ikke længe, før hun sprøjtede de dejligste safter ud i mit hovede og på sengen. Jeg fortsatte med fingrene, men hun sagde hurtigt, at hun ville mærke min tunge igen. Så det fik hun og hun sprøjtede hurtigt igen. Sådan fortsatte det længe. Mig med tunge og fingre hver for sig og samtidig. Hende med det ene frække sprøjt efter det andet. Jeg aner ikke, hvor mange gange hun sprøjtede, men det var mange. Jeg var våd i hovedet og håret, som havde jeg lige været i bad, og sengen var også meget våd.

 

Hun suttede min pik stiv igen, og det var oplagt at lade pikken køre frem og tilbage mellem hendes store bryster. Sådan blev det ved lidt tid - sut og bryster på skift. Så trængte jeg til at mærke hende rigtigt. Så jeg gled op i hendes dejlige fisse. Det blev til en god omgang missionær og efterfølgende en fræk doggy indtil jeg vendte hende om og sprøjtede ud over hendes bryster. Hun sluttede af med at slikke min pik ren igen.

 

Et rigtig godt besøg, som meget gerne skal gentages...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse!

Har selv overvejet at besøge hende.

Hvad gav Du for sådan en omgang, og passer alderen 30 år ?

Redigeret af mrbeen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde faktisk ikke tænkt så meget over alderen, inden jeg besøgte hende. Men jeg ville nok skyde hende til at være et par år ældre - altså et sted mellem 30 og 35. Men de 30 kan også passe - det er ikke altid lige nemt at ramme :)

Jeg havde aftalt en time, som hun tager 1.800 kr for. Vi kom til at gå noget over tiden, fordi vi hyggede os rigtig godt sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er helt fantastisk og helt sikkert flere besøg værdigt. Hun kan det hele og mere til. Virker sød og inspirerende. Kan få en hver mands pik til at stritte på få sekunder.

Det er helt sikkert ikke sidste gang at jeg besøger hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kanon god og Sober anmeldelse. 

Nu har jeg så ikke lyst til at blive badet i hendes safter, men mon ikke hun kunne lokkes til at sprøjte ud i den frie luft.. 

må besøge hende en dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
god ven skrev, den ‎20‎-‎08‎-‎2018 at 16:41:

Hun er helt fantastisk og helt sikkert flere besøg værdigt. Hun kan det hele og mere til. Virker sød og inspirerende. Kan få en hver mands pik til at stritte på få sekunder.

Det er helt sikkert ikke sidste gang at jeg besøger hende

Qplus er tilbage igen, og hver helt sikker på at hun er et besøg hver, ingen af jer vil fortryde et besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Har I erfaring med det er svært at "komme igennem" til den skønne QPLUS? Jeg har sms et par gange, uden hun svarer tilbage. Det har været på dage hvor annoncen var aktiv, så tænker hun nok har set min besked... Ingen sure mine fra min side, men skal jeg opgive eller fortsætte med at skrive og håbe hun svarer mig, smiler...... 

Maks 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig de positive anmeldelser af denne dejlig Q....frodig, lækker, genert og alligevel dejlig fræk.....

En helt igennem nærværende GFE hvor jeg fistede hende ... og hun sprøjter flere gange....

 

Kan kun sige : Pas på hende...og besøg hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været der, helt klart et 10 tal herfra  skulle gerne møde hende igen i den kommende uge.... Jeg kan nu godt lide en 69 med hende, sluge alle hendes safter...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...