Hop til indhold

Jasmin ( Dansk pige )

Featured Replies

Skrevet

Mon det er Jasmin herfra ? godt nok en fræk og lækker pige, lidt ærgerligt man ik ka se ansigtet helt ;-)

Nogen som har erfaringer med hende ?

sorry ka ikke sende link af den frække nisse pige, nogen ved hvordan jeg vedhæfter link ?

Redigeret af Brugte strømper købes

Skrevet
Brugte strømper købes skrev, for 3 timer siden:

Mon det er Jasmin herfra ? godt nok en fræk og lækker pige, lidt ærgerligt man ik ka se ansigtet helt ;-)

Nogen som har erfaringer med hende ?

sorry ka ikke sende link af den frække nisse pige, nogen ved hvordan jeg vedhæfter link ?

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=1

Det er hende her. - Hun er god nok.

Skrevet
Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden:

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=1

Det er hende her. - Hun er god nok.

Siden jeg ved du har besøgt mange glædespiger, har du prøvet hende der mørkhåret  svensker Tekla? Er vildt tændt over hendes behåret dusk. Jeg har ikke prøvet hende endnu.

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, for 4 timer siden:

Siden jeg ved du har besøgt mange glædespiger, har du prøvet hende der mørkhåret  svensker Tekla? Er vildt tændt over hendes behåret dusk. Jeg har ikke prøvet hende endnu.

Nej, Tekla har jeg ikke besøgt. - Det ser ud til, at hun har en fornuftig kusse-dusk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.