Hop til indhold
ST22

Bee i Fredercia

Recommended Posts

Her er min fortælling / Oplevelse

Vendersgade 12 i Fredericia det har vist skiftet navn til Warre

Mødte Bee for ca. 2 måneder siden har været der 4  gange siden   så pas godt på Bee

Thai massagen er virkelig god hun forstår at gøre denne kunst efter min mening til et 10 tal

Til det mere intime er hun virkelig god og til dette, og forstår at nyde dette virkelig god indlevelsesevne

og hun når at bringe sig selv i klimax imens hun får en til at komme med et brag og sig selv også   efter min mening til et rent 10 tal

efterfølgende får man tilbud et bad bagefter intet hastværk her  en virkelig god service og betjening

har kun godt at sige om  stedet og om Bee

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Hvorfor søren laves der en ny tråd med Bee når der i forvejen er en tråd som endda er lavet det rigtige sted under Thai kvinder

Det skaber kun støj og giver manglende overblik ...

 

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
ST22 skrev, for 14 timer siden:

Her er min fortælling / Oplevelse

Vendersgade 12 i Fredericia det har vist skiftet navn til Warre

Mødte Bee for ca. 2 måneder siden har været der 4  gange siden   så pas godt på Bee

Thai massagen er virkelig god hun forstår at gøre denne kunst efter min mening til et 10 tal

Til det mere intime er hun virkelig god og til dette, og forstår at nyde dette virkelig god indlevelsesevne

og hun når at bringe sig selv i klimax imens hun får en til at komme med et brag og sig selv også   efter min mening til et rent 10 tal

efterfølgende får man tilbud et bad bagefter intet hastværk her  en virkelig god service og betjening

har kun godt at sige om  stedet og om Bee

 

 

 

Åååå. Igen en af dem der "pas godt på hende"      total plat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 3 timer siden:

Åååå. Igen en af dem der "pas godt på hende"      total plat

Utroligt Docdriver  dine sure opstød er ikke en skid vær  hvis du syntes at noget er toltal plat så lad dog vær med at kommenter på dette

Del dette indlæg


Link til indlæg
ST22 skrev, for 23 timer siden:

Utroligt Docdriver  dine sure opstød er ikke en skid vær  hvis du syntes at noget er toltal plat så lad dog vær med at kommenter på dette

De er det hele værd.....det der er plat er de "helte" der skriver "pas godt på hende"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, 1 time siden:

De er det hele værd.....det der er plat er de "helte" der skriver "pas godt på hende"

Lad os lukke debatten her ingen grund til at kommenter mere ha en fin aften

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...