Hop til indhold
Gæst

Frodige Ida og Brit i hadsten

Recommended Posts

Gæst

Nu har jeg et par gange haft fornøjelsen af Ida og Brit, og jeg kan kun sige wow. De to dejlige damer forstå virkelig, at få en mand til at føle sig som midtpunkt. Det er noget af det bedste sex, jeg har prøvet med en glædespige. De giver begge to et verdensklasse blowjob. De er også begge to fyldt med humor og godt humør, og det gør, at man får lyst til at besøge dem igen. Mikkel76 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha. Jow, en eller to frodige jyske piger, går man nok ikke fejl af! :-) Frodige Ida er gentagne gange herinde blevet rost meget, så der må jo være noget om snakken. ;-) Jeg har to gange forsøgt lykken med Ida. Den ene gang måtte jeg aflyse pga. sygdom - den anden aflyste Ida uden forklaring få timer inden. Øv. Men jeg forsøger nok igen. ;-) Der er jo desværre lidt langt mellem de gode danske piger.

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vestjyden87

Jeg har besøgt Ida en gang, og det var bestemt også en god oplevelse. Hun er dejlig frodig og generelt super at være sammen med. Og en røv som indbyder til fræk græsk.... Jeg havde desværre en offday da jeg besøgte hende og fuldførte ikke opgaven hvis man kan sige det sådan. Men havde da bestemt ikke noget med hende at gøre og tænker snart at jeg skal besøge hende igen. Hilste i øvrigt også på Brit den dag og tænker at hun måske også skulle have et besøg en dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vestjyden87 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt Ida en gang, og det var bestemt også en god oplevelse. Hun er dejlig frodig og generelt super at være sammen med. Og en røv som indbyder til fræk græsk.... Jeg havde desværre en offday da jeg besøgte hende og fuldførte ikke opgaven hvis man kan sige det sådan. Men havde da bestemt ikke noget med hende at gøre og tænker snart at jeg skal besøge hende igen. Hilste i øvrigt også på Brit den dag og tænker at hun måske også skulle have et besøg en dag.

så skulle du prøve begge to sammen, så synger englene det er hot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...