Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa :)

Jeg er nogle gange i Køge og omegn, har tjekket en del her på eroguide men finder kun 2 steder her.... Den der 99 og ghen kohr eller hvad de hedder.  

Er der ikke flere? God reguler hård massage med hj?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ladet mig fortælle at der har været lidt thai udsende aktiviteter, indflytning ved en by sydpå, Strøby Egede eller noget andet Strøby?.... Nogle som ved om det bliver til en biks eller har det bare været almindelig indflytning? Har ikke selv lige set noget, kunne være der var nogen der har lidt insider viden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet både Ghen Khor og den i gågaden.

Ghen Khor kan du på hele pakken hvis du vil.

Gågaden blev jeg kun tilbudt HJ og BJ, tog et HJ som var udmærket.

Tager du til Ll. Skensved er der Baan Mai Thaimassage, her kan du også få hele pakken. www.baanmaithaiwellness.dk

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Prostate massage skrev, 1 time siden:

Gad vide hvordan "dagsformen" er der langt væk? 

Du spørger en masse, besøger du egentlig nogensinde nogen af dem du spørger til? -jeg kan faktisk ikke erindre at have læst en anmeldelse fra dig? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, 1 time siden:

Du spørger en masse, besøger du egentlig nogensinde nogen af dem du spørger til? -jeg kan faktisk ikke erindre at have læst en anmeldelse fra dig? ;)

Tror ikke du var gjort dit hjemmearbejde godt hvis du ikke kan finde mine anmeldelser ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Prostate massage skrev, for 2 minutter siden:

Tror ikke du var gjort dit hjemmearbejde godt hvis du ikke kan finde mine anmeldelser ;) 

Jeg fandt en af 1966 kvinden. Jeg kan tage fejl...

Det er ikke så meget om der er 2, 3 eller flere, men mere det, at nogle bruger stedet til at spørge i øst og vest, uden at give noget igen. Samme personer har som regel travlt med at opfordre andre til at tage “en for holdet”... 

Beklager hvis jeg ramte forbi. :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan72 skrev, for 20 minutter siden:

Jeg fandt en af 1966 kvinden. Jeg kan tage fejl...

Det er ikke så meget om der er 2, 3 eller flere, men mere det, at nogle bruger stedet til at spørge i øst og vest, uden at give noget igen. Samme personer har som regel travlt med at opfordre andre til at tage “en for holdet”... 

Beklager hvis jeg ramte forbi. :?:

Synes du skulle droppe din smålighed og komme videre i livet ;) Gider sgu egentlig ikke forsvare mig over for dig og din forudtaget holdning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Prostate massage skrev, for 8 minutter siden:

Synes du skulle droppe din smålighed og komme videre i livet ;) Gider sgu egentlig ikke forsvare mig over for dig og din forudtaget holdning. 

Det behøver du skam heller ikke. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ModenM skrev, for 12 timer siden:

Har prøvet både Ghen Khor og den i gågaden.

Ghen Khor kan du på hele pakken hvis du vil.

Gågaden blev jeg kun tilbudt HJ og BJ, tog et HJ som var udmærket.

Tager du til Ll. Skensved er der Baan Mai Thaimassage, her kan du også få hele pakken. www.baanmaithaiwellness.dk

God fornøjelse.

Har været hos Baan Mai Thai Wellness og fået en rigtig god massage, og ja der tilbydes fp, tog dog ikke imod tilbudet, damen var sød og venlig og ret kraftig, jeg tænder ikke på store damer.

Ejeren derimod er en lækker lille sag, men har ikke haft held med at lave en aftale med hende og jeg ved ikke om hun tilbyder ekstra.

Der er andre tråde herinde hvor man kan læse nogle modstridende anmeldelser, en skriver han har haft held med fp med ejeren, en anden skriver han fik nej fra ejeren men kunne få den anden pige på stedet.:huh:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dennysgerig

Kan man stadig få FP ude hos Ghen Khor? Og er der et sted med billeder af pigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...